Ik wil in een bestaande WP template bepaalde categorieen verbergen in een portfolio element.
Het element biedt nu plaats aan pagina's/berichten, die je kunt koppelen aan een categorie.
so far so good.
Nu is de bedoeling dat de template die wordt gebruikt om deze berichten weer te geven, geen odnerscheid maakt tussen welke categorieen er getoond worden:
page-portfolio-full.php
Nu vind ik in een andere template (page-portfolio.php) een string om bepaalde categorieen te includen, maar niet om iets te excluden.
Het is de bedoeling dat een bepaalde pagina, welke getoond wordt via template page-portfolio-full.php bijvoorbeeld categorie 24 en 8 weergeeft, maar niet 10 en 9.
Als dit eenmaal werkt, dan kan ik een een tweede template maken (hopelijk) die het omgekeerde doet.
makkelijker is natuurlijk een category-exclude meta aan de praat te krijgen, maar dit heb ik na een uurtje of 4 ook opgegeven.
need some handles
Het element biedt nu plaats aan pagina's/berichten, die je kunt koppelen aan een categorie.
so far so good.
Nu is de bedoeling dat de template die wordt gebruikt om deze berichten weer te geven, geen odnerscheid maakt tussen welke categorieen er getoond worden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <?php /** * Template Name: Portfolio Full */ get_header(); ?> <div id="content" class="grid_24"> <?php include_once (TEMPLATEPATH . '/title.php');?> <?php global $more; $more = 0;?> <?php $wp_query = new WP_Query(); ?> <?php $wp_query->query("post_type=portfolio&paged=".$paged.'&showposts=6'); ?> <?php get_template_part( 'loop', 'portfolio' );?> </div><!-- #content --> <!-- end #main --> <?php get_footer(); ?> |
page-portfolio-full.php
Nu vind ik in een andere template (page-portfolio.php) een string om bepaalde categorieen te includen, maar niet om iets te excluden.
code:
1
2
3
4
5
6
| <?php $values = get_post_custom_values("category-include"); $cat=$values[0]; ?> <?php global $more; $more = 0;?> <?php $wp_query = new WP_Query(); ?> <?php $catinclude = 'portfoliocat='. $cat ;?> <?php $wp_query->query("post_type=portfolio" . '&' . $catinclude .' &paged='.$paged.'&showposts=6'); ?> <?php get_template_part( 'loop', 'portfolio' );?> |
Het is de bedoeling dat een bepaalde pagina, welke getoond wordt via template page-portfolio-full.php bijvoorbeeld categorie 24 en 8 weergeeft, maar niet 10 en 9.
Als dit eenmaal werkt, dan kan ik een een tweede template maken (hopelijk) die het omgekeerde doet.
makkelijker is natuurlijk een category-exclude meta aan de praat te krijgen, maar dit heb ik na een uurtje of 4 ook opgegeven.
need some handles
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.