Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me een maand geleden een Htc 7 trophy aangeschaft
Ik kreeg elke nacht een berichtje dat dataverkeer niet mogelijk was omdat ik mijn kaart moest herladen,maar aangezien ik gratis berichten had en niet zo vaak belde lette ik gewoon nooit op die berichten.Maar gistere avond had ik mijn kaart voor 15 euro herladen en in de nacht werd ik wakker in de nacht en proximus stuurde me berichten van u hebt nog 3euro33 volgende bericht 3euro32...En nu toen ik wakker werd,heb ik geen geld meer terwijl ik helemaal niet op internet ben geweest of geen enkele keer heb gebeld,ik kan ook geen berichten meer sturen.Weet iemand wat ik nu moet doen?Of hoe ik dat dataverkeer afzet?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:29
Data verkeer over het mobiel netwerk uitzetten doe je door de volgende settings te veranderen:
Settings -> mobile network
- Data Connection naar Off
- roaming options naar Don't roam

Wat bedoel je trouwens met:
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:29:
maar aangezien ik gratis berichten had en niet zo vaak belde lette ik gewoon nooit op die berichten.

[ Voor 52% gewijzigd door Caelorum op 18-08-2011 11:34 ]

Verwijderd

Is deze bundel hetzelfde idee als die nieuwe NL Vodafone bundel met internet, sms en bellen in 1 bundel?

Roaming options moet je in datgeval beter helemaal uitlaten staan. Dan kan je zelf je email wel verversen, dat scheelt je waarschijnlijk een boel geld.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 13:45 ]

• sven8v
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-03-2023
Kijk evenbij settings en dan bij phone update en bij feedback hier alles uit zetten

Greetz sven

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo, welkom op GoT :)

Ik heb zojuist je andere topic gesloten, lees even goed waarom en ook de links die er in staan. Staan dit soort basic dingen niet in de gebruiksaanwijzing die bij de telefoon zit? Ik kan in de topicstart ook niet vinden wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
oke , dankjewel allemaal ik denk dat het nu wel uit zam staan.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:29
janvanduschoten schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:10:
Staan dit soort basic dingen niet in de gebruiksaanwijzing die bij de telefoon zit?
De gebruiksaanwijzing is meer legal stuff dan echt een gebruiksaanwijzing. Er staat bijzonder weinig in. Overigens was dit iets geweest dat met eenmalig 2 minuten de settings doorlopen ook wel had kunnen worden verholpen.
Pagina: 1