Verwijderd

Topicstarter
Hardware 

Samsung UE40D7000 Led televisie
IMAC "24"

Vraagstelling:
Ik wil vanaf mijn mac over een bedraad netwerk films streamen naar mijn LED televisie. Nu heb ik wel beeld en Geluid op mijn TV via VUZE. Echter dit is zonder subtitles en hij speelt bestand voor bestand af zonder dat je kunt spoelen.

Wil graag iso bestanden en video_TS af kunnen spelen.

Heeft er iemand een goedkope en makkelijk werkende oplossing.

Optie is een mini PC aan de tv hangen en in het netwerk opnemen ? ( deze is prijzig )

Alvast bedankt,

Leander

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Keyword hier is "DLNA". Digital Living Room Network Alliance. VUZE heeft volgens mij een ingebouwde DLNA server, dat is hetgeen je afspeelt met je tv. Je zult op zoek moeten naar een andere DLNA server voor je mac met je gewenste features. Ook afhankelijk van wat je tv allemaal wel en niet kan afspelen. Sommige DLNA servers kunnen nl. realtime transcoden en eventueel ondertiteling inbakken als je tv een bepaalde codec niet ondersteunt of de ondertiteling niet ondersteunt.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik vandaar dat ik de vraag hier neerleg. Heb nu een lacie lacinema besteld een kijken of dat werkt.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Move van EL -> LCD

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:27:
Snap ik vandaar dat ik de vraag hier neerleg. Heb nu een lacie lacinema besteld een kijken of dat werkt.
Het puur neerleggen van een vraag is niet de bedoeling.
We verwachten dat je zelf (zichtbaar) wat vooronderzoek verricht, zodat we je kunnen helpen bij het maken van een juiste keuze.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A