Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Butchi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-05-2023
Hallo
Ik heb sinds een maand de Gio en ben tevreden met de mogelijkheden (behalve intypen van tekst en de af-en-toe over/ondergevoeligheid van het scherm).
Nu heb ik de volgende vraag.
--Met data counter widget houd ik het G3/cellverbruik bij. s'Ochtends merk ik dat al meer dan een halve MB verbruikt is aan data (terwijl mijn wifi accesspoint altijd aanstaat en er dus geen reden is om via de cell data uit te wisselen). Ik kan vermoedelijk de Gio zo instellen dat van het G3 geen gebruik moet worden gemaakt (pakketgegevens uitzetten) en de Gio wifi altijd aan. Dit vind ik echter geen oplossing omdat dan altijd geschakeld moet worden tussen de verschillende mogelijkheden en het navenante hogere batterijverbruik. Weet iemand een betere oplossing om het cell data verkeer te minimaliseren?
--Als je de aan/uit knop >1 sec ingedrukt houd dan komt er een schermpje met o.a. 'Dataverbindingstand'. Het maakt bij mij niets uit als ik die optie aanklikt (overige opties werken wel). Is deze optie hetzelfde als het aan/uitschakelen van de pakketgegevens aan/uit? En iemand enig idee hoe ik het aan/uitschakelen van die optie kan repareren?
Butch
(Met Kies geupdate naar 2.3.2)

Butchi