Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video's van Gamescom

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35
Op de homepage staat onder de normale video's een kopje met de laatste video's van Gamescom. Alleen is er hier maar 1 video zichtbaar in plaats van de 3 die bij het kopje van de 'normale' video's staan.

Gamescom

Misschien ergens een foutje?

[ Voor 16% gewijzigd door MuddyMagical op 18-08-2011 09:34 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Klopt, die wordt automatisch bijgevuld met ex-carroussel items. De redactie moet gewoon wat harder werken ;)

• MuddyMagical
Mi6 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:00:
Klopt, die wordt automatisch bijgevuld met ex-carroussel items. De redactie moet gewoon wat harder werken ;)
Maar zou bijvoorbeeld de Daily Recap en de trailers bij moeten staan? Nu staat de videopreview van BF3 bij het Gamescom kopje, maar de nieuwe trailer bij de normale video's.
De Daily Recap staat dan weer bij de Reviews & Features.

Das niet echt overzichtelijk.

• Misha
In het Gamescom kopje komen uiteindelijk alle eigen producties van Tweakers.net. Zodra ze uit de carroussel gedrukt worden door andere artikelen, dan komen ze alsnog een keer voorbij in het videoblokje

Producties van derden (trailers e.d. of video's waar de redactie zelf niet aan heeft gewerkt) komen in het normale blokje. Dat is immers ook niet echt "Tweakers.net op de Gamescom"

• MuddyMagical
Mi6 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:20:
In het Gamescom kopje komen uiteindelijk alle eigen producties van Tweakers.net. Zodra ze uit de carroussel gedrukt worden door andere artikelen, dan komen ze alsnog een keer voorbij in het videoblokje

Producties van derden (trailers e.d. of video's waar de redactie zelf niet aan heeft gewerkt) komen in het normale blokje. Dat is immers ook niet echt "Tweakers.net op de Gamescom"
Ah duidelijk.

Dan heb ik een verkeerd beeld van het kopje. Ik dacht dat het meer een verzameling was van de video's (trailers of eigen producties) van Gamescom was.

Maar dan ga ik nog even zeiken... :P
Waarom staan er dan 3 video's in het kopje 'Tweakers op Gamescom' op de Gamescom pagina, maar niet op de FP?
Gamescom 2

• Misha
Omdat die daily recaps nog op de frontpage in de carrousel staan ;)

Anders heb je het zowel in de carroussel als in het videoblokje

• MuddyMagical
Mi6 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:36:

Die BF3 video preview toch ook?

Ik ga zo wel mijn kop houden... ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mi6 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:36:

Is dat een probleem dan? Die dubbele content? Als ik bij dat videoblokje kijk dan ben ik blijkbaar geinteresseerd in die video's, dat hij nog in de carrousel staat maakt daarbij natuurlijk niet uit, want blijkbaar heb ik hem daar niet gezien.

Ik zou het dan ook logischer vinden om die video juist in het videoblokje weer te geven ondanks dat hij ook nog ergens anders te vinden is.

• Misha
Nee, dat is verre van een ramp. We hebben dezelfde aanpak gedaan als bij de E3, maar daar kwamen wat meer carrousselitems waardoor dit euvel nu opvalt. Ik zal er wat op gaan verzinnen. Thanks voor de input iig! :)
Pagina: 1