Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OUTOOK] Export PST folder structure

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

• Simon VDS
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-10 18:51
Hallo iedereen,

Ben al even aan het zoeken geweest achter een tool die een folderstructuur kan exporteren naar Windows mappen. Ik heb een klant die zijn bestaande mappenstructuur wil overnemen naar een Windows share.

Ik zoek dus een mogelijkheid tot het exporteren van deze structuur door middel van een applicatie of een script. Exporteren van alleen de namen is ook goed dan kan ik zelf wel een bat file maken die folders aanmaakt.

Alvast bedankt voor jullie tips

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zou inderdaad zelf een script kunnen maken om de structuur te exporteren. Dan ligt de bal wel in eerste instantie bij jou voor een eerste versie van het script ;)

Zoek geen kant-en-klaar tool of script maar zoek hoe scripting van OL werkt: [google=vbscript outlook], [google=outlook automation], etc. geeft al heel veel info.

Dit topic pas beter in OFF, maar ik sluit het topic hier: open in Officesuites en -software gerust een nieuw topic maar geef dan wel zelf een eerste opzet van een script: zoals je weet is dat wel de bedoeling@GoT.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.