Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] MSN werkt niet meer, buddylist leeg?

Pagina: 1
Acties:

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 14:10
hallo mede-tweakers,

ik heb een probleem. Ik wilde net inloggen op MSN, maar dat ging eerst niet met Adium (wat ik gebruik op mn Mac). Daarna maar eens overgeschakeld naar Windows en WLM geprobeerd. Deze deed het ook niet. Als ik nu met eBuddy inlog (dat gaat wel), is mijn hele buddylist verdwenen. Om even het een en ander te testen heb ik een maat van me toegevoegd, maar deze is ook weer verdwenen bij de volgende log-in. Ik weet voor 100% zeker dat ik mijn wachtwoord goed intyp.

Dit alles is gebeurd, net nadat ik mijn iMac heb verplaatst van beneden naar boven (een bureautje opgehaald bij IKEA). Hierna had ik wat problemen met de verbinding met mijn router, en heb dus vaak verbinding gehad, en dan weer even niet.

Kan het zo zijn dat mijn eerste log in in een loop terecht is gekomen, en ik moet wachten totdat de server me een time-out geeft, en ik het weer opnieuw kan proberen, of hebben meer van jullie er last van?

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/szvdjt.png

Alvast bedankt!

Roel

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

"... omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is."

Server status van Messenger servers gechecked?
https://status.live.com/detail/messenger
Daar staat namelijk "gewoon" dat er een probleem is.
17 Aug. 11:52 PM:
Het onderzoek wordt voortgezet. Er volgt nog een update rond 18 Aug. 2:00 AM.

17 Aug. 9:52 PM:
Het is ons bekend dat sommige gebruikers problemen hebben met Messenger. Het probleem wordt onderzocht en er volgt een update rond 18 Aug. 12:00 AM. Bij sommige gebruikers kunnen er problemen optreden als ze zich aanmelden.
Kwestie van wachten tot het weer werkt. En nee, het ligt niet aan je Ikea buro.

Alles kan stuk.

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 14:10
Oh, wat dom dat ik dat niet eerder heb bekeken. Wist niet dat er een dergelijke ' check' bestond. Wel eerst gegoogled uiteraard.

Dit zal inderdaad de oplossing moeten zijn.

bedankt :)