Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hulp nodig zoals je waarschijnlijk al begreep!

Had efs op wat bestanden uitgeprobeerd, en dacht dat ik het weer had decrypt, niet dus, ik had al mijn spullen op mijn 2e hdd gedaan en ging windows opnieuw installeren, hdd geformatteerd.

Toen kwam ik er dus achter dat ik niets had decrypt van mijn spullen. |:(

En heb al wat forums gelezen, maar ik kom er echt niet uit! en ik heb best een bedrag over voor mijn spullen.
zolang er discreet gewerkt wordt.

Je mag ook een e-mail sturen: .@hotmail.com met of je kan helpen en wat je er graag voor zou willen hebben.

Ja ik weet veel mensen zeggen het is onmogelijk, en ben geen tweaker, hacker, of hiermee bekend, maar dit kraken zou toch wel moeten lukken ?

Alvast bedankt voor de eventuele hulp. :9

[ Voor 0% gewijzigd door iisschots op 18-08-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
In ieder geval onmiddelijk stoppen met gebruiken van de schijven!

olgens mij is het nu zaak gebruikerssleutels en eventuele andere sleutes te proberen te herstellen, zo mogelijk. Eventueel kan je ook niet-ersleutelde verien van de versleutelde undeleten. Hoe meer je naar de schijven schrijft, hoe kleiner die kans.

[ Voor 45% gewijzigd door begintmeta op 17-08-2011 23:56 ]

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Voor het vragen van een dienst kan je terecht op http://tweakers.net/aanbod/latest/vraag. Lees wel even de FAQ daar door of dit daar toegestaan is. Het verzoeken voor (betaalde) hulp buiten het forum op is op GoT niet toegestaan. Zie ook: Het algemeen beleid

Daarnaast verwachten we wanneer je en topic start dat je duidelijk aangeeft wat je probleem is en wat je zelf al geprobeerd hebt. Ik stel voor dat je na het lezen van het beleid een nieuw topic maakt waarin de verwachtingen die wij hebben naar voren komen.

Omdat er een verzoek word gedaan om betaalde hulp gaat het topic op slot. Anders had ik het wellicht nog een kans gegeven.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.