Toon posts:

3d film afspelen vanaf harddisk via blueray speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Is het mogelijk om op een 3d blu ray speler die een usb-aansluiting heeft, een harddisk aan te sluiten en dan zo een gedownloadde 3d film af te spelen ?

alvast bedankt voor de reacties.

Gr. kylian

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:17
Wat zegt de handleiding over de USB aansluiting?

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:58:
hallo allemaal,

Is het mogelijk om op een 3d blu ray speler die een usb-aansluiting heeft, een harddisk aan te sluiten en dan zo een gedownloadde 3d film af te spelen ?

alvast bedankt voor de reacties.

Gr. kylian
Ja en nee, ik heb nl hetzelfde gedaan en werkt (Samsung tv en blueray (3D)), echter ondertitels worden vanaf HD niet goed weergegeven. Tekst van het linkerscherm staat rechts en van het rechterbeeld staat links. Misschien bestaat er tooling voor om dit te corrigeren, maar out-of-the box, dus geen correcte ondertitels.

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen blu ray, dus ook nog geen handleiding.

Ik wil graag weten of het mogelijk is, vandaar.
Als het mogelijk is dan koop ik een blu ray die dat dan kan.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:48
Verwacht hier niet te veel van, vaak hebben de "bekende" merken bij zowel DLNA en afspelen via HD beperkingen ingebouwd waardoor dit soort zaken veelal niet werkt. Investeren in een goede media player heeft denk ik voor dit soort zaken meer zin.

Wat je wel kan doen is van de types bluray speler die je in gedachten hebt de handleiding downloaden en deze even doorlezen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:10:
Ik heb nog geen blu ray, dus ook nog geen handleiding.
Die zijn gewoon te downloaden vanaf de website van desbetreffende fabrikant.

[ Voor 6% gewijzigd door job op 18-08-2011 18:32 ]

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:26
de meeste 3d tv's hebben de mogelijkheid om de links en rechts beeld om te wisselen. net zoals mijn 3d tv..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Pagina: 1