Defrag wil niet, not enough memory

Pagina: 1
Acties:

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Als ik defrag opstart, dan krijg ik de melding dat er niet genoeg geheugen is om te defraggen. Ik heb toch echt 256 MB en ik heb verder ook niets gestart.

Wat kan dit zijn?

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Heb je al geprobeerd om defrag vanuit savemode uit te voeren?

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

heb je niet toevallig het virtueel geheugen uitgeschakeld? Ik had het namelijk uitgeschakeld en heb 512mb ram, en toen gaf ie ook die melding ;)
Suc6

JayGTeam (213177)

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
In safe mode wil het ook niet.
Virtuall mem staat aan en wordt door win geregeld. Zelf instellen helpt ook niet.

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik heb hetzelfde probleem eens bij de hand gehad op een systeem van een vriend van mij.

Het ging hier om een overclockte athlon classic 700@750.
Hij bleek een corrupte memory-dimm te hebben, na vervanging nog niet werken. Pas na een her-installatie wilde hij defraggen, en dan alleen op het moment dat hij niet overclocked was. (Was trouwens toch een rampen-maandagochtend systeem, mobo al twee maal vervangen, dimm defect etc. ).

Misschien kan je het proberen terwijl het systeem op de default-snelheid loopt, het kan ook zijn dat je systeem toch vage problemen heeft met de 133 Mhz. bus ....

Suc6

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Heb hetzelde ook vorige week ook gehad, er moet nog een topic van zijn.

Op een of andere manier kon Windows niet omgaan met een hd van 40GB. Na partitie in 2 delen van 20GB ging alles weer prima.

Verwijderd

Het is gewoon een Bill Gates bug, of er is misschien te weinig ruimte. Je kunt ook proberen alle taakbalk programma's die in de achterggrond draaien afsluiten en het dan proberen.
Pagina: 1