Splitscreen op een monitor desktop en camera

Pagina: 1
Acties:

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-02 10:03
He Tweakers ik heb een vraag over splitscreen modus op een desktop met xp en een live camera.

Ik ben bezig met uitzoeken hoe ik het beste op een monitor live camera beelden kan krijgen en een advertentie op een monitor. Dit mag zowel horizontaal als verticaal zijn.
Het verkrijgen van beelden van een ip camera naar desktop gaat wel lukken daar zijn programma's genoeg voor.

Daar bij wil ik deze beelden versturen naar een monitor mag ook geen probleem zijn, en het andere gedeelte van het scherm wordt dan een advertentie (windows aangestuurd) hier loop ik vast.

Hoe krijg ik 2 verschillende beelden naar een monitor, zijn hier programma's voor dat iemand weet. En heeft iemand dit al eens geprobeerd, ik ga er vanuit dat het kan met 1 vga kabel naar de monitor.

Dit wil ik dan uiteraard zonder windows takenbalk onderin en bovenin dat zou wel zo mooi zijn.

Groeten Ethan.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:49
Je kan toch gewoon een extended desktop instellen en de ene applicatie op de linker monitor gemaximaliseerd draaien en de andere rechts? En taakbalken kan je uiteraard gewoon wegstoppen... eventjes vergrendeling eraf en naar beneden schuiven en/of op automatisch verbergen instellen.

[ Voor 36% gewijzigd door MicGlou op 17-08-2011 18:20 ]

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Als ik het goed begrijp wil je je desktop in tweeen delen?
Alle input gaat via de pc naar je monitor en dan moet dat worden gedeelt?

Volgens mij kan hydravision (als je een AIT/AMD kaart hebt). Er zijn ook andere programma's op google te vinden die dit kunnen.

Tik in google gewoon splitscreen in ;)?