Als je het niet kan, laat het dan!
Ik hoop dat hij het nog gaat doen, want SpotNet is echt traag en buggy. Ik heb SpotGrit ook al geprobeerd, maar die is momenteel in betastadium en werkt ook nog niet helemaal lekker.
Edit: bij mij werkt spotplanet.
Edit: bij mij werkt spotplanet.
[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 21-08-2011 19:50 ]
Ook maar eens naar gekeken. Jammer dat het zo verschrikkelijk traag is, maar misschien komt daar nog verandering in.
Was nou niet net het voordeel van SpotNet/-Web/-Lite e.d. dat ze decentraal werken waardoor er niet binnen no-time een rechtszaak met Brein en consorten begint? Waarom dan toch weer een centrale site opzetten is mij niet direct duidelijk.
Wat is het voordeel van deze site tov spotweb sites?
[ Voor 6% gewijzigd door job op 21-08-2011 20:23 ]
Centrale site betekent ad-inkomsten voor de maker....Leftblank schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:22:
Was nou niet net het voordeel van SpotNet/-Web/-Lite e.d. dat ze decentraal werken waardoor er niet binnen no-time een rechtszaak met Brein en consorten begint? Waarom dan toch weer een centrale site opzetten is mij niet direct duidelijk.
Tja, dan hoop ik dat er niet te veel geld geinvesteerd is in enkel die skin van spotweb...fish schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:31:
de maker. dat is nl-noob die heeft hem aan arjen verpats vziw
Leuk idee maar die site werkt voor geen meter. Constant time-outs. Misschien meer cachen i.p.v. voor elke request de database te raadplegen (vermoed dat dat gebeurd)
Hij werkte eigenlijk altijd wel aardig. ik ben er de laaste tijd weining geweest
volgens mij gaat hij een beetje door zijn knietjes door zijn toenemende bekendheid
volgens mij gaat hij een beetje door zijn knietjes door zijn toenemende bekendheid
Wat we er van vinden?? Het is spam. Zie ook de Het algemeen beleid
Leuk dat je een website hebt gemaakt, maar deze op deze manier onder de aandacht brengen is spam, en dat staan we niet toe.
Leuk dat je een website hebt gemaakt, maar deze op deze manier onder de aandacht brengen is spam, en dat staan we niet toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.