Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11 18:28

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Topicstarter
Na de Samsung Galaxy S Plus nu twee dagen te hebben, kan ik concluderen, dat het een fijn toestel is.
Alles voelt goed, behalve het geluid van de gewone speaker als er gebeld wordt.

De Milestone die ik hiervoor had, had echt veel meer helder en beter geluid dan deze Galaxy S Plus.
Het klinkt een beetje alsof diegene aan de andere kant in een put zit, maar ook weer niet extreem veel echo, dus eerder dof.
Het lijkt wel of de speaker te kort schiet in de mid en highs (wat nu net belangrijk van een stem is meestal).
Terwijl de personen wel goed te verstaan zijn, vind ik het toch jammer dat alle mensen die ik spreek niet als 'echt' klinken.

Ik zou graag willen weten of er een oplossing is, ik ben bereid te rooten (al is dat nog lastig met deze SGS+, volgens het internet, gezien hij er nog maar net is). Ook ben ik bereid er programma's tegenaan te gooien dat het geluid kan optimaliseren. Ik heb gezocht naar programma's die specifiek alleen de gewone speaker kunnen equalizen, maar kon het niet vinden.

Ga eens wat vaker op kraamvisite!