Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Beste Tweakers,

Mijn vorige oortjes (in-ear) zijn onlangs kapot gegaan en nu zit ik dus zonder goede oortjes. Ik liep gisteren door de MediaMarkt en heb de Beats by Dre Solo HD koptelefoon even geprobeerd, vond het een fijn ding. Ik zit al langer met het idee om een keer een echt goede koptelefoon te kopen waar ik lang mee doe, meestal kocht ik in-ear koptelefoons van 30-40 euro, die hielden het vaak nog geen jaar uit.

Nu ben ik dus van plan deze koptelefoon te kopen. Ik vraag me alleen af hoe lang je nou met zo'n ding kan doen, wat is de levensduur? Daarnaast vraag ik me ook af hoe lang je nou precies garantie hebt. Verschilt dit per winkel of is het standaard een bepaalde duur? Misschien hebben jullie ook nog andere koptelefoons die jullie aanraden, ik heb bijvoorbeeld gezien dat je de Studio van Beats voor 200 euro uit Duitsland kan laten komen.

Overigens wil ik wel even melden dat ik een "mooie" koptelefoon met goed geluid zoek, mocht je iets willen aanraden. Het speelt natuurlijk mee dat Beats er gewoon heel mooi uit zien IMO. Budget is max 200 euro.

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat onlangs met hetzelfde dilemma en heb op aanrader van een vriend de monster turbine 2 in ears gekocht bij de BCC voor 149 euro met levenslange garantie. ze geven naar mijn mening wel goed geluid met een lekkere bass. bij mij zijn ze tot nu toe in 4-5 maanden 2 keer kapot gegaan. mee terug gegaan binnen vijf minuten weer buiten met nieuwe oordopjes. hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:11

-Stef-

Slainthe!

Om de 2 maanden kapot?! Dat is niet normaal meer. Mag je wel binnen 5 minuten weer buiten staan maar hoe lang duurt het voordat je binnen bent? M.a.w. zit je lekker te luisteren, gaat ie kapot. Moet je maar net in de buurt van de juiste bcc zijn.

Nee bedankt.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik had een sport koptelefoon van Sennheiser van de mediamarkt, 2 jaar garantie, heb 2 of 3 keer een nieuwe gekregen in die tijd, maar 2 keer in 4,5 maanden is wel erg snel. Ik vaag me ook af wat ze met die levenslange garantie bij bcc doen als hij niet meer gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb ze gekocht. Ze voelen stevig, 1 jaar garantie bij media markt en 3 bij Beats zelf. Ze zijn wel fijn moet ik zeggen, zien er mooi uit, voelen stevig, als ze het een jaar of 2 uithouden ben ik tevreden hoor, maar dat moeten we nog zien. Ze zijn dus heel fijn maar of ze het lang uithouden kan ik nog niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:15
ik heb een headset van Sennheiser van me vader gekregen, die hij zelf ook heb gebruikt toen hij nog 18 was, kan je voor stelen, en hij doet het nog prima jammer dat de audio technologie niet digitaal is. want ik heb een htc HD 7 met dolby mobile HD voor Windows phone. maar zua toch wel die, beats audio solo HD willen hebben,
Leker in kickstand een podcast of filmpje op YouTube met beter geluid dan geruis is wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
erwinalien schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:42:
ik heb een headset van Sennheiser van me vader gekregen, die hij zelf ook heb gebruikt toen hij nog 18 was, kan je voor stelen, en hij doet het nog prima jammer dat de audio technologie niet digitaal is. want ik heb een htc HD 7 met dolby mobile HD voor Windows phone. maar zua toch wel die, beats audio solo HD willen hebben,
Leker in kickstand een podcast of filmpje op YouTube met beter geluid dan geruis is wel fijn.
Misschien een idee om hiervoor zelf een topic te openen?
Het is maar een gedachte, maar in feite is dit het topic van Thomasthomas, en vooral: alweer zo'n 3/4 jaar oud. Als je zelf een topicstart maakt, dan lopen zaken niet door elkaar en kun je mooi en helder uit een zetten wat je wilt vragen/zoekt :)

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Pagina: 1