Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scholtepa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-08-2011
Ik heb MKV files die prima afspelen als ik deze van mijn PC stream naar op mijn Samsung EU40D6500. Het gaat ook goed als ik ze via de USB ingang van mijn TV afspeel.

Maar als ik dezelfde files via mijn Iomega HDD cloud edition afspeel, krijg ik de foutmelding dat dit bestand niet wordt ondersteund.

Ik snap hier niets van want zover ik weet doet de Iomega niets meer dan het bestand door sturen naar mijn TV. Het decoderen gebeurt in de TV en niet op de Iomega.

Heeft iemand suggesties?

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Nog niemand een idee? Ik zit hier namelijk ook mee :(

Ik heb een soort gelijke installatie, en veel gezoek op internet heeft me nog maar weinig opgeleverd helaas.

zou het mogelijk zijn om de iomega te benaderen als externe hardeschijf? Dan zou hij de bestanden in theorie wel af moeten spelen lijkt me.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 18:32
Je gebruikt DLNA om te streaken neem ik aan? Dan is de server verantwoordelijk voor het wel of niet succesvol streaken. Mijn samsung en wegwerp nas icm twonkey werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:32
Als je een NAS/stream apparaat gebruikt, is die verantwoordelijk voor de al-dan-niet ondersteuning van het betreffende bestandsformaat. Het lijkt erop dat jouw Iomega HDD Cloud Edition die specifieke MKV niet ondersteund :)