Hallo iedereen die mij kan en wil helpen. Ik heb zitten rommelen met mijn Haipad m1001 en nu is mijn android beschadigd. Ik kan niet meer in welke mode dan ook en opstarten al helemaal niet. Via de site van de fabrikant heb ik een update proberen uit te voeren, maar toen ging het mis. Ik heb dus mijn software dusdanig beschadigd dat ik ook geen android recovery kan uitvoeren. Hij doet dus echt niets meer ! Weet iemand raad ? Er stond Android 2.1 op. Is er nog wat aan te doen ?
Begin eens te vertellen welke melding je krijgt ? of krijg je niks
[ Voor 14% gewijzigd door hhoekstra op 17-08-2011 13:36 ]
Wat gebeurde er dan tijdens de software update? Vertel even precies wat je hebt gedaan en hoe & wat er gebeurde (graag ook even in de startpost, dat is handiger voor anderen). Om heel eerlijk te zijn dacht ik dat dit soort tablets lastig te bricken zijn, dus ik hoop voor je dat het meevalt. Heb je al geprobeerd om hem op te starten met de lader eraan?
edit: ik heb even de titel aangepast, dit is wat logischer
edit: ik heb even de titel aangepast, dit is wat logischer
[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 17-08-2011 15:59 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Hoi, ik heb hem al geprobeerd op te starten met de lader eraan, maar helaas zonder resultaat. Via de haipad site was er een nieuwe update. Deze heb ik geprobeerd te installeren met een programma genaamd, fwdn v7. daarna ging het fout. Ook kan ik niet meer in de recovery modus van Android. Het scherm blijft zwart, maar is wel iets verlicht als ik hem opstart. Ik zou echt niet weten wat te doen. Dit is niet de bedoeling
Is het mogelijk om android weer op het tablet te krijgen, want ik heb het idee dat hij echt beschadigd is. Via het programma fwdn v7 kan ik wel het NAND memory zien. maar ik kan de update niet installeren. Ik heb zelf met pc's redelijk wat kennis maar android is voor mij volledig nieuw.
groeten,
Constant
Is het mogelijk om android weer op het tablet te krijgen, want ik heb het idee dat hij echt beschadigd is. Via het programma fwdn v7 kan ik wel het NAND memory zien. maar ik kan de update niet installeren. Ik heb zelf met pc's redelijk wat kennis maar android is voor mij volledig nieuw.
groeten,
Constant
[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 17-08-2011 22:51 ]
Ik heb op Slatedroid http://www.slatedroid.com...ps-based-android-tablets/ een topic gevonden over jouw tablet. Je kunt er een custom recovery en ROM op zetten, ik zou dat eens proberen. De topicstarter daar, Asure, is ook een Nederlander & GoT lid
.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik heb van alles uitgezocht op diverse forums en op slatedroid. Maar ik kom er nog steeds niet uit. Wel heb ik begrepen dat alleen mijn tablet geupdate kan worden via FWDN v7. Ik heb nu een nieuwe versie gedownload. Maar ik kom niet uit het flashen. Als ik flash via FWDN zet ik eerst de IK.rom en dat de IMG en dan de nand.fai erop maar telkens krijg ik een foutmelding. Wie weet er raad en kan mij vertellen wat ik stap voor stap moet doen ?Hij ziet mijn tablet gelukkig nog wel via FWDN
Pagina: 1