Ik ben nog niet zo heel lang Mac gebruiker, dus het kan zijn dat dit een hele stomme vraag is. In huis hier hebben we een Windows gedeeld netwerk (zogenaamde "werkgroep") zodat we allemaal kunnen printen via één printer die via USB verbonden zit aan een van de Windows (7) pc's. Nu zou ik graag via mijn MacBook Pro (2011, OS X Lion) willen printen via die printer. Het probleem is dat ik het niet voor elkaar krijg om te verbinden met die printer.
Ik ga naar instellingen >> Afdrukken en scannen >> Plus icoon >> Windows tab. Voorbeeld (verkleind):

Nu heb ik de werkgroep en de pc aangeklikt en krijg ik dit schermpje (verkleind voorbeeld):

Nu weet ik niet wat ik hier moet invullen. De naam en het wachtwoord van de volgende dingen werken niet:
- Windows pc
- Werkgroep
- Mijn Mac
(- gast werkt ook niet)
Wat moet ik precies doen / wat doe ik verkeerd?
Ik ga naar instellingen >> Afdrukken en scannen >> Plus icoon >> Windows tab. Voorbeeld (verkleind):

Nu heb ik de werkgroep en de pc aangeklikt en krijg ik dit schermpje (verkleind voorbeeld):

Nu weet ik niet wat ik hier moet invullen. De naam en het wachtwoord van de volgende dingen werken niet:
- Windows pc
- Werkgroep
- Mijn Mac
(- gast werkt ook niet)
Wat moet ik precies doen / wat doe ik verkeerd?