Toon posts:

Advies gevraag over flight sim

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik wil deze week een goede/leuke flight sim kopen, maar ik ben niet zo meer op de hoogte v.d spellen van dit moment, dus iemand een suggestie?
De search werkt weer eens niet, dus ik vraag het even.

Hij moet wel Direct3D gebruiken, (redelijk) nieuw zijn, er tof uitzien, niet AL te moeilijk zijn (dat je een vliegbrevet moet hebben om ook maar op te kunnen stijgen ;) en multi-player te spelen zijn.

Ik ben benieuwd... :9

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wat zoek je?

simulatie
arcade
realisme
simplisme
actie
dogfights
bombing
oud
nieuw
heli's
vliegtuigen

be specific, wat je nu vraagt varieerd van Sopwith tot aan Falcon 4 in realistic mode

hier een lijstje met wat ik speel(de)

- Crimson Skies - fun and simple :D
- Falcon 4 - realistic
- Gusnhip - Appache
- Apache vs Havoc
- Commanche 3
- Combat flight Simulator 2
- Team Apache

denk dat jij het meeste voelt voor combat flight simulator 2 en Crims0n Skies

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Crimson SKies heb ik de demo van gespeeld, wel leuk maar vind ik te veel arcade-achtig.

Team Apache heb ik, maar vindt ik grafisch niet zo indrukwekkend.

Ik wil het liefst een vliegtuig, dus ik denk dat het of Falcon 4 wordt of Combat Flight Simulator. Van die twee had ik al gehoord. Ik neig sterk naar de laatste.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:33
Als ik jouw was zou ik toch maar naar de eersta gaan neigen want die is toch echt beter

Catch a smile out there!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Realistische Jet sims:

- Falcon 4.0 (king of the hill)
- Janes F/A-18E (carrier ops!)
- Flanker 2.0/2.5 (als je van russisch houdt)

Hoewel Falcon 4.0's campaign engine echt de allerbeste is kan ook F/A-18E of Flanker 2.0/2.5 erg leuk zijn.. tis maar waar je van houdt.

En bij Falcon 4.0 hoef je echt niet je brevet te halen om op te stijgen maar eerst alle training missies doorlopen is geen slecht idee. :)

Laat maar weten of je Falcon 4.0 neemt, dan help ik je wel met patches etc .. want die zijn nogal erg noodzakelijk . :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)