Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gezocht] Gratis system snapshot software met uitzonderingen

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software, het liefste een gratis oplossing, waarmee ik dus een system snapshot kan maken en via die weg de PC te herstellen bij opstarten. Net zoals die Reborn kaartjes doen eigenlijk. Nu vond ik wel software zoals Deepfreeze, Returnil, Rollback Rx etc.. Maar zover ik kan zien is dat allemaal betaalde software.

Het programma wat ik zoek sowieso aan de volgende eisen voldoen:
• PC restoren vanuit een image/snapshot bij opstarten
• Mappen en bestanden kunnen toevoegen aan een uitzonderingenlijst zodat die niet gerestored worden.
• Moet werken op Windows 7 (64-bit).

Ik heb hier Comodo Time Machine overigens geprobeerd, maar die heeft geen uitzonderingenlijst, volgens mij, maar doet buiten datgene verder wel wat ik wil bereiken.

Wie kent zo'n gratis programma?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Je bent op de hoogte van de Win7 functie via het "Backup and Restore Center" deze heeft ok helaas geen uitzonderingen lijst dacht ik helaas maar is wel gratis en werkt prima!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:09:
Je bent op de hoogte van de Win7 functie via het "Backup and Restore Center" deze heeft ok helaas geen uitzonderingen lijst dacht ik helaas maar is wel gratis en werkt prima!
Geen uitzonderingen inderdaad en daarom dus ook niet geschikt.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Je maakt een image wat je wil gebruiken om de pc's te restoren maar wil dat bepaalde dingen niet mee gerestored worden. Dan laat je die dingen toch bij voorbaat al uit het image, of mis ik iets?