Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeden1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 19:45
Normaal gesproken maak ik een unattended installatie met behulp van NLite, maar daarmee krijg ik steeds een foutmelding dat die de hoxfix(update) van IE8 en Windows Media Player 11 niet kan invoegen een fout in Nlite zelf. Nu ben ik handmatig het aan het proberen maar hoe krijg ik nu van die map een opstartbare ISO zodat ik die kan testen in VMWare Player.. :?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[google=create ISO from nlite files]

[google=create XP iso]

Ik zie niet dat je zelf al hebt gekeken naar oplossingen om een ISO te bakken van de folderstructuur - hetgeen Nlite normaal voor jou doet.

[ Voor 53% gewijzigd door alt-92 op 17-08-2011 12:09 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De fout die je beschrijft is overigens bij het integreren van de hotfixes, niet het maken van de ISO. Het zal nLite een worst wezen welke hotfixes je er handmatig in zet, het maakt gewoon een ISO van de map die bootable is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeden1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 19:45
Ik heb zelf HEEEL lang lopen zoeken heb een stuk of 4/5 programma's geprobeert en zonder succes, bijv. ik heb nu met ISOCREATOR 1.0 er een iso van kunnen maken die vervolgens gezet op een virtuele DVD drive met Deamon Tools en met die een bootable iso gemaakt met imgburn en nog doet die het niet....
als je die dan opent in VMWare krijg je als enige reactie dit ................

En ik vraag een normale vraag kom aub niet met commentaar aan als google.nl enz. daar heb ik zelf ook al aan gedacht, en als ik hier iets post kom ik er ook echt niet uit...

There is no place like 127.0.0.1