pffff..Ook een die-hard Intel fan gaat wel eens om

Pagina: 1
Acties:

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Jongens ik heb het licht gezien...

Ik ga als tweede systeem (nu celly 700) ombouwen naar Duron-bak.

Duron 800 met Kt7 . . .
Geforce2 MX kaart met 256Mbtjes...

Iemand nog tips voor me, aangezien ik een absolute AMD nitwit ben... (hij moet natuurlijk zo rond de 1100 gaan lopen)

Althans dat ga ik proberen.

Ik hoor het wel.

Vrij nutteloos topic eigenlijk.... ik moest het effe kwijt...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Gefeliciteerd.:)
Je wil hem oc-en? Use The Search, Luke! 't is niet zo moeilijk, gewoon een beetje fröbelen en niet vergeten om de brugjes te verbinden.

Verwijderd

celeron is ook leuk hoor.. :9

maar voor 90% is AMD gewoon stukken beter..
qua kwaliteit en qua prijs...

als je ECHT teveel geld hebt, koop je een p4-1700..

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:50
Vergeet je niet de nieuwste VIA 4-in-1 drivers. Anders is performance en stabiliteit ver te zoeken...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 00:22
Welcome to the club!!
73% van de Tweakers prefereert een AMD CPU, volgens de poll op de Tweakergallery.
Dat zegt dus heel wat! >:)

• Daylights
  • Laatst online: 10-05 20:42

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Ik ga als tweede systeem (nu celly 700) ombouwen naar Duron-bak.
Zo mag ik het horen :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 21 maart 2001 00:12 schreef Mastermind het volgende:
Welcome to the club!!
73% van de Tweakers prefereert een AMD CPU, volgens de poll op de Tweakergallery.
Die poll op de Tweakers gallery is brak, ik kon meerdere keren stemmen!

• Speedy-J
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op dinsdag 20 maart 2001 09:17 schreef dutchrups het volgende:
Gefeliciteerd :)
Het had ook zonder licht gekunnen....

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op woensdag 21 maart 2001 00:12 schreef Mastermind het volgende:
Welcome to the club!!
YES! Dan ben ik 1 van de 27% die dat niet vind :). Naja, oke, als ik een nieuw systeem zou kopen, zou ik misschien overwegen om een TB te nemen. Maar ik ga m'n systeem absoluut niet ombouwen ofzo :).

Maar zelfs intel fans als ik zullen binnenkort uitsterven. Want ik vind het superstabiele BX+PIII platform heerlijk, maar de rest (PIV, rambus, i8xx, celeron, etc) is brak.. :(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Waarom staat er in jouw sig eigenlijk P3-1G@1130 dan als je een Celly 700 hebt :?

En een Duron naar 1100 tillen is echt mazzel hebben, je kunt beter een Tbird 900 of 1000 proberen.

//typo. hehehe duron naar 100. ja...

• Daylights
  • Laatst online: 10-05 20:42

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Op woensdag 21 maart 2001 11:44 schreef Hooi het volgende:
Waarom staat er in jouw sig eigenlijk P3-1G@1130 dan als je een Celly 700 hebt :?

En een Duron naar 1100 tillen is echt mazzel hebben, je kunt beter een Tbird 900 of 1000 proberen.

//typo. hehehe duron naar 100. ja...
Hij zei ook 'als tweede systeem';)

Verwijderd

Eeeuuwwww..
;)

Tweede Systeem upgraden. ok, was effe verward door al die sneeuw die valt.. :9

• RupS
Lol....

Hahaha en AAARRRRGGGHHHHH!!!!!!

Jongens, ik weet dat er een vloek rust op mij icm met pjoeters (ben ook altijd de lul met die zooi)

Mijn duron 850 op een Kt7 met 256Mb rammetjes....

tering wat een problemen, fatale uitzonderingen, ongeldige bewerkingen, partities van hdd naar god :Y)

allemamachies, als ik dat van te voren had geweten... maar goed, ik ben ook zo'n ei dat ik volhoud dat het niet aan ME ligt, want dat draait inmiddels op mijn p3 gig geval prima stabiel en super. Maar goed, ik denk dat ik er maar Windows 2000 opgooi, aangezien hij alleen maar gaat draaien als lulijzer voor irc, icq en een beetje internetten. Heeft iemand nog briljante ideeën mbt het delen van mijn wanadoo verbinding??? Wingate heb ik geprobeerd, maar dat progje begrijpt het niet helemaal.

Ik ben nog niet eens aan het overclocken toegekomen...

Zucht, ik heb er wel een superorb opgegooid en ik ga hem vanmiddag naar de 1000+ tillen, hoop ik, als alles goed werkt.

Ik hou jullie wel op de hoogte.

PS, ik heb de via 4-in-1 drivers versie uhmmmm....4.29 final(de laatste toch) gebruikt, dus daar ligt het ook niet aan.

Ik geef niet op.....

• RupS
Goed, na twee pakkies peuken, een berg frustratie en een half krat bier ben ik tot de conclusie gekomen dat het mobo mol is.

Pffff...... Andere HD helpt niet, ander geheugen ook niet. Hij komt in Win2000 setup (na eerste reboot) met een melding over unexpected error op IDE blabla....

Maar goed, lama, want dit is inmiddels een topic op de verkeerde plek.....

Verwijderd

mmmhh met Win2K ben ik niet echt vertrouwd, maar uit de postings lees ik dat er wat IDE problemen zijn. Ik neem aan dat je geen RAID bord hebt?

Zoja, moet je tijdens de setup met F6 de drivers daarvoor aangeven. K'weenie of het ook voor de ATA100 geldt.

Men zegt ook dat je beter De Microsoft drivers kunt houden, en het Servicepack voor Win2K moet installeren.

Je ken ook gewoon efkens kijken of win98SE of WinME draait. (ME wordt hier met gemengde gevoelens bekeken..)

Duhh ja... :Y)

• RupS
Zie mijn eerdere post, ME draait perfect bij mij op de Intel bak. Maaruh, ik geef sowieso met F6 aan dat ik extra drivers wil installeren, maar of ik dat nu wel doe of niet maakt niet uit, hij komt nog steeds met die fout.

Dussuh, effe mobotje omruilen, nee ik heb geen reet by the way :)

Verwijderd

:) Zit dat niet wat moeilijk..?

Op de ene machine draait ME wel goed, op de andere niet.. dat gaat meestal zo.
(Mhh daar is eigenlijk geen peil op te trekken..)

Maar ik suggereerde Win9x omdat het meestal wat makkelijker gaat met setuppen, en als er problemen zijn, komen die wat duidelijker er uit.

WinNT troubleshooting tijdens de installatie (Win2K is eigenlijk NT5) is wat moeilijker dan Win9x.

Ruilen.. na ja, snel doen is natuurlijk wel het slimst ja, ze moeten als je binnen 8 dagen teruggaat zonder tegensputteren omruilen/geld terug geven.

Maar weer zien of het aan het mobo lag.
Heb je de KT7 Faq al gezien voor Do's en Don't Do's ??
(Ik wil geen open deuren intrappen, maar misschien was het gewoon even aan je aandacht ontsnapt ;) )
http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Gewoon weer terug gaan naar intel.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• jep
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Op donderdag 22 maart 2001 14:19 schreef outlaw het volgende:
Gewoon weer terug gaan naar intel.
idd 8-)

• RupS
Drie vrienden van mij zijn de eigenaren van de computerzaak waar ik mijn spullen haal (leuke prijzen, dus ruilen is geen prob.)

Maar ook in ME heb ik constant probs (vastlopers, spontane resets etc.)

Dus, mijn conclusie is toch echt dat het mobo kapot is....

Voornamenlijk omdat de rest een week geleden nog prima werkte in mijn celeronsysteempje...

FAQ's hebben geen zin.

Win2000 setup start ik zo:
\i386\winnt

vervolgens gaat w2k setup die files copuleren en reboot daarna...

en dan is het al afgelopen.

dus...

helaas...jammer, mijn eerste persoonlijke ervaring met duron zijn niet echt fijn......
Pagina: 1