Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin95
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 16:54
Hallo,

Ik heb nu ongeveer 3,5 jaar een Samsung SGH-D900i, en sinds kort geeft deze problemen met de achtergrondverlichting van het display.
Wanneer ik het apparaat aanzet doet hij alles goed, maar als ik hem vervolgens dicht shuif gaat het fout. De verlichting zou moeten dimmen, maar in plaats daarvan gaat de verlichting uit, en gaat de verlichting ook niet meer aan als ik hem openschuif. Als ik de telefoon dan uitzet gaat de verlichting weer wel aan. Tevens gaat de verlichting aan als ik de camera start.
Ik heb al geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten maar dit hielp niet. Ik heb nog een optie, dat is om een kabel in het toestel te vervangen. Er is een kabel die het gedeelte van het scherm verbindt met het andere deel, maar ik vraag me af of dit echt het probleem is. Heeft iemand nog suggesties, of ben ik gewoon toe aan nieuwe telefoon?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 14:27
Het kan natuurlijk zijn dat de kabel voor de verlichting (of een sensor) niet meer goed werkt waardoor de verlichting dus niet meer goed werkt. Dat is overigens een 'bekend' probleem van schuiftelefoons. Tezamen met een kapotte flatcable voor het TFT scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin95
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 16:54
Zou het dus misschien verholpen kunnen worden door die kabel te vervangen?