Voor op het werk ben ik op zoek naar een kleurenlaserprinter. Hij wordt voornamelijk gebruikt voor zwart-wit en kleurenplaatjes. We hebben een andere printer staan voor brieven en tekst, maar de plaatjes die daaruit rollen zijn van erg lage kwaliteit. We houden ons bezig met het analyseren van plaatjes en willen daarom goede afdrukken. Foto's drukken we niet af. De printer zal gebruikt worden door zo'n 5 mensen, en ik verwacht niet meer dan 30 kleurenprints en 100 zwart-wit (grijs) per maand. Duplex en netwerkaansluiting zijn een eis.
Ik heb gezocht en kom uit op de Lexmark C544DN of de Xerox Phaser 6280DN. Ik kan uit de verschillende reviews geen goede winnaar afleiden. De eerst is net onder €500, de ander nog iets minder. Weet iemand wat het daadwerkelijke verschil is tussen deze twee printers?
Ik kan wel een vergelijking vinden, maar die lijkt van Xerox te komen, dus die neem ik met een korreltje zout. Alternatieven die nog beter zijn zijn natuurlijk ook welkom. Maar de bedoeling is niet om de keuze moeilijker te maken :-)
Ik heb gezocht en kom uit op de Lexmark C544DN of de Xerox Phaser 6280DN. Ik kan uit de verschillende reviews geen goede winnaar afleiden. De eerst is net onder €500, de ander nog iets minder. Weet iemand wat het daadwerkelijke verschil is tussen deze twee printers?
Ik kan wel een vergelijking vinden, maar die lijkt van Xerox te komen, dus die neem ik met een korreltje zout. Alternatieven die nog beter zijn zijn natuurlijk ook welkom. Maar de bedoeling is niet om de keuze moeilijker te maken :-)
[ Voor 0% gewijzigd door asvogel op 16-08-2011 20:51 . Reden: Prijzen klopten niet ]