Britse provider start verkoop ZTE Skate voor 171 euro

Pagina: 1
Acties:

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
Graag wil ik even reageren op het volgende artikel: nieuws: Britse provider start verkoop ZTE Skate voor 171 euro en dan met name op de volgende passage:
Een vorig budgettoestel van ZTE, met de naam Blade, werd via grijze import in Nederland verkocht, waardoor een Nederlandse release niet is uitgesloten.
Het is waar dat hij ook via grijze import in Nederland werd verkocht, maar hij is ook te koop via de reguliere kanalen. De ZTE Blade is onder andere verkrijgbaar bij de KPN winkel waar je hem kunt krijgen met abonnement of als prepaid toestel. De prijs voor een los toestel bedraagt €119,99. De ZTE Blade is ook verkrijgbaar bij de Telfort winkel.

My favorite programming language is solder.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op de websites van KPN en Telfort kan ik hem toch niet vinden (en ik heb er zelf eentje als UK inwoner en heb ze geimporteerd voor mensen). Volgens dit nieuwsbericht gaat 'ie een keer komen, maar wanneer is niet precies duidelijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Puch-Maxi
Klopt, hij is onvindbaar op het web. In de winkels ligt hij echter wel. Zelf had ik al een Blade uit België, mijn broertje en neef hebben er onlangs eentje gehaald bij de KPN winkel. Hij ligt er dus wel degelijk, hoewel de KPN medewerkers niet lijken te weten dat ze hem 'los' verkopen staat hij wel gewoon in de kassa.
edit:
Zie hieronder voor een bonnetje

[ Voor 26% gewijzigd door Puch-Maxi op 16-08-2011 21:31 . Reden: Aangepast naar aanleiding van post Gambieter ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Puch-Maxi schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:18:
edit:
Ik zou zeggen: neem zelf even een kijkje in de KPN of Telfort winkel, wel goed zoeken.
offtopic:
Ik ga er niet speciaal voor naar Nederland en heb er al een :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Puch-Maxi
Ah pardon, ik had even gemist dat je in de UK zit :) Hierbij enkele bonnetjes:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lwD6DXH4CZnUsd16aJb8oz1R/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cskXWr1Gzk0Ui5igzJBSiwGo/medium.png

[ Voor 25% gewijzigd door Puch-Maxi op 16-08-2011 21:28 . Reden: Evidence ]

• Jan..
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-01 17:22
Puch-Maxi schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:37:
Ah pardon, ik had even gemist dat je in de UK zit :) Hierbij enkele bonnetjes:

[afbeelding] [afbeelding]
Wow, dat heb ik tot nu toe nog niet gezien, dat hij gewoon in de Nederlandse winkel te koop was. Hopelijk gebeurt dit ook met de Skate!
Pagina: 1