Toon posts:

Abbonement overschrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil na jaren alleen maar te bellen en sms'en met mijn telefoon ook aan een smartphone gaan beginnen, de Samsung Galaxy S2. Nu heb ik zelf nog voor anderhalf jaar een sim-only lopen bij T-mobile, die mijn zusje dan overneemt. Alleen is het wel het handigst dat ze haar eigen nummer daarop kan zetten (haar sim-only is elke maand opzegbaar) en dat ik dan met mijn huidige nummer een nieuw abonnement kan nemen.

Misschien heb ik het in de zoekmachine een beetje mank geformuleerd, maar ik heb er verder niet op mijn situatie specifiek wat over kunnen vinden.

Hoe kan ik dat het beste regelen? Bij voorbaat dank!

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Doe eens gek en stap een T-mobile winkel binnen, of bel de klantenservice. Die kunnen je precies uitleggen wat er wel en niet kan, en wat de juiste volgorde is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 22:33
Dat gaat geen enkele aanbieder voor je doen, zet dat maar direct uit je hoofd. Heb zelf bij de KPN klantenservice gewerkt en daar was het iig absoluut niet bespreekbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Op GoT verwachten we van gebruikers dat ze zelf enige onderzoek doen voordat ze een vraag op het forum stellen. Nergens in de TS wordt beschreven wat er aan eigen initiatief is getoond door bijvoorbeeld de T-Mobile klantenservice te bellen. Dit topic gaat dus dicht wegens het onvoldoende tonen van eigen initiatief.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.