Omdat ik het wachtwoord kwijt ben van een oude asus wl-500gP probeer ik deze te resetten. Er staat openwrt op en als ik probeer in te loggen op de failsafe methode krijg ik geen connectie helaas. De router lijkt het verder wel doen aangezien je gewoon een ip adres krijgt en de wifi ook te zien is. De admin pagina is ook te zien.
Nou heeft router ook twee seriële poorten, waarvan ik op een headers heb gesoldeerd. Dit ging helaas niet zo goed (soldeerbout niet warm genoeg?). Nu probeer ik de ground, tx&rx aan te sluiten op een bus pirate op gnd, mosi & miso. Echter krijg ik soms wat hex codes te zien maar geen login. Zou dit ik gelijk moeten zien of alleen tijdens startup van de router?
Ik heb de 3.3v niet aangesloten. Moet dit ook?
Nou heeft router ook twee seriële poorten, waarvan ik op een headers heb gesoldeerd. Dit ging helaas niet zo goed (soldeerbout niet warm genoeg?). Nu probeer ik de ground, tx&rx aan te sluiten op een bus pirate op gnd, mosi & miso. Echter krijg ik soms wat hex codes te zien maar geen login. Zou dit ik gelijk moeten zien of alleen tijdens startup van de router?
Ik heb de 3.3v niet aangesloten. Moet dit ook?