Toon posts:

Chinese Nintendo Wii

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Chinese Nintendo Wii van iemand over genomen. Geen ramp want dat ding word immers gemaakt in China..

Alleen mijn vraag is nu of het mogelijk is om hier een Europese versie van te maken? of gewoon te softmodden met de Europese versie!

is dat mogelijk?

Bedankt voor jullie hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:34
Naar mijn weten waren er problemen met het softmodden van Koreaanse Wii's, maar van Chinese Wii's heb ik nooit wat gelezen. Misschien dat GBAtemp.net wat licht op deze situatie kan werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kan hem softmodden of ja dat is hij al.. alleen ik vroeg me af of er iets was om er de "nederlandse" versie van te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:54
In China mogen helemaal geen Wii's verkocht worden, aangezien home consoles daar verboden zijn. Dus ik denk niet dat je een Chinese hebt, maar misschien een Japanse of versie uit Hong Kong of Taiwan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de persoon waar ik hem van kocht zijn dat hij hem daar had gekocht.. maar goed zou het dan ook met die versies kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:30:
de persoon waar ik hem van kocht zijn dat hij hem daar had gekocht.. maar goed zou het dan ook met die versies kunnen?
Of ga gewoon even zelf zoeken? Het is hier geen vraag & aanbod, maar een forum waar verwacht wordt dat je inzet toont. Want uiteindelijk is het zo moeilijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja die had ik ook al gezien.. maar werkt deze .. ben bang dat ik anders mijn wii brick.. En het is idd een forum.. dacht dat er mensen waren die je dan zouden kunnen helpen en er over konden praten hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:36:
Ja die had ik ook al gezien.. maar werkt deze .. ben bang dat ik anders mijn wii brick.. En het is idd een forum.. dacht dat er mensen waren die je dan zouden kunnen helpen en er over konden praten hoe of wat.
Niet op Tweakers helaas. Hier wordt verwacht dat je alles weet, alles kan, en eigenlijk geen reden meer hebt om überhaupt op een forum te komen vragen. gelukkig kun je ook nog op andere fora terecht :-)

je kan ook door de arrogantie heenlezen en de uiteindelijke hulp ontvangen natuurlijk, want er staat toch een linkje in naar google waar veel antwoorden te vinden zijn :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Voor vragen met betrekking tot chippen/softmodden van je console kun je hier niet terecht, zie ook het Het algemeen beleid #consoles.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.