Toon posts:

[V&A] link naar specs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Valt mij steeds meer op dat er geen link naar de specificaties van een product word gegeven. Men bedenkt zelf een titel voor een product en doet dat op zo'n manier dat er geen koppeling met de pricewatch kan worden gemaakt. Het is of dat of men snapt niet dat ze een automatsiche koppeling kunnen maken.

Nu kijk ik vrij veel in V&A en ik ben dan ook continue aan het copy/pasten om wat specs te vinden. Dit gebeurt bij echt de meest eenvoudige hardware en niet alleen bij vreemde zeldzame hardware.

Is dit niet eenvoudiger/duidelijker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:28

bonzz.netninja

Niente baffi

We zijn bezig met een onderliggend taxonomie project waarbij we al onze content, waaronder advertenties, beter proberen te koppelen aan zogenoemde entiteiten zoals een product (met de bijbehorende spec's.). Dat zou een deel moeten oplossen maar uiteindelijk blijft een koppeling bij een advertentie optioneel en is het aan de adverteerder zelf om die koppeling te leggen. Hij heeft er immers belang bij als het goed is om een zo goed mogelijke advertentie neer te zetten.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl