volgens mij is Obsidian niet populair

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:25
al die slotjes hehehehehe

nee, het is een indicatie dat ie geen goeie modereet is, nah ja...TE goed eigenlijk.

Obsidian, ik modereer al heel lang forums, ik denk dat je best wel beetje meer chill kan doen.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Helaas laten de users dat niet toe. Als ze nou gewoon eens allemaal de FAQ lezen en de search gaan gebruiken dan zouden die slotjes niet meer nodig zijn.

Hele simpele regels, maar waarschijnlijk nog te moeilijk voor sommige mensen. Helaas, maar het is niet anders. Ligt niet aan mijn stijl van modereren, maar gewoon aan de mentaliteit van sommige gebruikers.

Verwijderd

Wedden dat ie deze topic gaat sluiten :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 20 maart 2001 09:21 schreef a_s_k_a_p het volgende:
Wedden dat ie deze topic gaat sluiten :)
Wie? Ikke? Waarom zou ik? Als ik dit topic zou willen sluiten dan had ik dat toch al gedaan, en dan had ik ook de moeite niet genomen om een reply te typen of wel?

Of zo'n topic als deze gesloten word of open kan blijven is altijd afhankelijk van hoe het topic ontwikkeld. Als het weer uitloopt om een hoop verwijten en kritiek en dergelijke dan zal ie denk ik wel dichtgaan ja. Zolang er gewoon gepraat word blijft ie gewoon open hoor. Ik kan goed tegen kritiek, zolang het maar gebaseerd is op de waarheid en niet een verzameling is van loze flames.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Ik heb één aanvaring gehad met Obsidian en dat hebben we heel goed opgelost.
Hij is iemand die tenminste wel Uitleg geeft. ipv meteen te gaan roepen dat het hier geen democratie is.

Ik vind hem 1 van de beste moderators hier.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 04:25
ja en de search is goed te gebruiken...mits je iets van geforce zoekt bv want dan krijg je zoveel results dat je echt geen zin meer hebt om door te zoeken.

in zo'n geval snap ik dat mensen een nieuwe topic starten.

ik vindt niet dat je zulke topics moet sluiten, alleen de user er attent op maken waar die een gerelateerd topic zou kunnen vinden. dat laat immers andere tweakers de keuze vrij om alsnog deze persoon uit de brand te helpen of zie ik dat nu verkeerd?
Pagina: 1