Toon posts:

All-in-one PC met HDMI-output

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste computerfanaten,

Kort en krachtig,

Ik heb gezien dat veel mensen sukkelen met een ALL-IN-ONE PC waar ze een HDMI-OUTPUT willen voor aansluiting van een TV als tweede beeldscherm.

Ik ben tot nu toe in Nederland alleen all-in-one pc's tegen gekomen met HDMI-input.
Bij de ACER ASZ5763-AIO weet ik het niet.

Welke all-in-one pc's hebben WEL HDMI-OUTPUT??

Sony uit de L-serie (alleen in Duitsland verkrijgbaar) heeft HDMI-input en HDMI-output, maar dat is buitenland en dan heeft men weer problemen met de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
HP TouchSmart 600? Volgens dit en ditartikel heeft-ie er een.

[ Voor 30% gewijzigd door Dreamvoid op 16-08-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kun jij daar dan aflezen welke HDMI-input en welke HDMI-output hebben?

Want op de ASUS site zelf wordt de hele tijd gesproken over HDMI-in

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per se een all-in-one? Een mac mini oid doet het ook niet slecht voor een opgeruimd bureau:

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/macmini/images/overview_hero_lion.png

Je moet wel 1 scherm met displayport hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Kun jij daar dan aflezen welke HDMI-input en welke HDMI-output hebben?

Want op de ASUS site zelf wordt de hele tijd gesproken over HDMI-in
Ze zouden in principe allemaal een HDMI-output moeten hebben, de HDMI video uit filter van tweakers staat immers op :>
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:08:
Per se een all-in-one? Een mac mini oid doet het ook niet slecht voor een opgeruimd bureau:

De Zotac ZBOX AD02 (pricewatch: Zotac ZBOX AD02)

is dan ook interessant, die komen met een beugel om ze achterop je scherm te monteren :)

[ Voor 29% gewijzigd door Pixel Punk op 16-08-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik noemde ook maar het eerste wat in mij opkwam. De pricewatch staat er idd vol mee, zelfs dell heeft een mac mini kloon. Al zou ik eerder de mac mini aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:28:
Ik noemde ook maar het eerste wat in mij opkwam. De pricewatch staat er idd vol mee, zelfs dell heeft een mac mini kloon. Al zou ik eerder de mac mini aanraden.
Mac Mini is wel absurd duur voor wat je krijgt. Voor dat geld kun je net zo goed een notebook kopen dan krijg je er ook nog een scherm bij :).

pricewatch: Apple Mac Mini 2.3 GHz (mid 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij lijkt heel duur ja, maar als je kijk wat dell durft te verkopen met een vergelijkbare prijs...
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-zino-hd-410/fs

Dat scheelt je ook -ehh- 20 a 25watt. ofwel ruim €100 als je rekent over 4 jaar waar hij een kwart van de tijd aan staat.

Dan word de apple opeens heel aantrekkelijk. Je moet alleen je weg vinden in OS X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:52:
Dat scheelt je ook -ehh- 20 a 25watt. ofwel ruim €100 als je rekent over 4 jaar waar hij een kwart van de tijd aan staat.
Dat is jezelf rijk rekenen bij 25 Watt verschil gedurende 4 jaar 6*365*0,025*4 = 54,75 kWh*0,21= 46 euro
Een Mac mini is vrij duur gezien de inhoud van het kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, rekenfout :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Jij heb makkelijk praten

je kan de optie aanvinken voor hdmi maar niet IN of UIT gang, ik ben al blij dat Tweakers sindskort de filter van All in 1 pc's heeft toegevoegd

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto

[afbeelding]

Ik snap dat je hem een alternatief wil aanbieden maar er zijn alternatieven ook in het all in 1 wereldje. Het heet niet voor niets all in 1 pc topic ;)

ik heb hem al een mail gestuurd naar aanleiding dat hij mij mailde. ik zal deze hier ook posten met vele opties. hebben jullie er ook wat aan, ben er 5 uur mee bezig geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door aliberto op 17-08-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:19:
Beste computerfanaten,

Kort en krachtig,

Ik heb gezien dat veel mensen sukkelen met een ALL-IN-ONE PC waar ze een HDMI-OUTPUT willen voor aansluiting van een TV als tweede beeldscherm.

Ik ben tot nu toe in Nederland alleen all-in-one pc's tegen gekomen met HDMI-input.
Bij de ACER ASZ5763-AIO weet ik het niet.

Welke all-in-one pc's hebben WEL HDMI-OUTPUT??

Sony uit de L-serie (alleen in Duitsland verkrijgbaar) heeft HDMI-input en HDMI-output, maar dat is buitenland en dan heeft men weer problemen met de software.
Goedendag Heijn nogmaals, ik heb me eens goed verdiept in de materie.

Na een grote speurtocht ben ik nog maar een handje vol pc's tegengekomen die HDMI in en uitgang hebben.

Binnenkort in België. Je komt dan uit op Sony 24"
Ik heb Sony Belgie gebeld via +31203469524 en heb gevraagt wanneer de 24 inch pc leverbaar wordt en of je dan als Nederlander kon bestellen bij hun. Het bestellen was geen probeem, want Sony Nederland en België zijn 1 , echter moest je rekening houden met een andere toetsenbord indeling (AZERTY i.p.v. QWERTY). Dit is zo op te lossen met een andere toetsenbord.
Over levertijden kon de lieftallige dame me niets zeggen, maar houd het maar op binnenkort

Het kleinere broertje van de Sony 24" heeft geen HDMI in en uitgang. (voor zover ik kon zien)

Nog meer HDMI in en uit All in 1 pc's :
http://shop.lenovo.com/nlind/nl/en/learn/products/desktops/

de ideacentre A300 en A700 serie, B320 en de B520

Wat je wel als alternatief zou kunnen doen is het volgende: neem een pc die HDMI Ingang heeft in combinatie met een VGA (monitor) aansluiting. Je heb dan nog geen geluid. Dit kan je weer oplossen door een een 3,5mm plug naar 2 tulp stekkers aan te schaffen en deze in de tv of stereo te stoppen.
In beide gevallen van de kabels raad ik je wel wat betere kabels te gebruiken (uit eigen ervaring). Dit scheelt je wat rare problemen zoals geen beeld krijgen of magnetische velden in beeld, of zeer zacht geluid.
Het is een oude methode maar ik hoop dat dit misschien wat voor je is
Persoonlijk wil ik ook alleen nog maar HDMI gebruiken, dus snap best je situatie.

MSI heeft vele modellen met HDMI In en VGA out:
http://nl.msi.com/product/aio/Wind-Top-AE2420-3D.html
http://nl.msi.com/product/aio/Wind-Top-AE2420.html
http://nl.msi.com/product...0.html#?div=Specification

En als laatst modellen met alleen een HDMI uitgang of in combinatie met vga Ingang:
http://nl.msi.com/product/aio/Wind-Top-AE2240.html
Lenovo Thinkcentre Edge 91z

Verdere info:http://nl.hardware.info/t...re-m14x--msi-hawk-kaarten

Het rare is HP adverteert met hun Touchsmart 610-1100 serie pc's, met je kan er een gameconsole op aansluiten maar er wordt geen woord gerept over de HDMI aansluiting. Ga je kijken naar handleidingen dan zie ik alleen maar een plaatje met 2 HDMI poorten. (Bij punt nr 7 zie je het plaatje) Maar er wordt niets over in of uitgang vermeld. Ik heb nog HP gebeld maar die konden me geen zinnig woord zeggen en werd zodoende terug naar de winkel verwezen.
Ik heb een paar (web)winkels gebeld maar velen konden geen zinnig antwoord geven.
Als je interesse heb in de hp 1100 serie zou ik wel naar een BCC of Modern gaan om te kijken en je laten informeren m.b.t. je HDMI in of uitgang verhaal. Het is wel een uitlopend model, is rond de 1300 al verkrijgbaar

Veel meer fabrikanten die all in 1 pc's aanbieden zijn er niet echt, zeker met HDMI uitgang dan valt er al een hoop af.

Zelf denk ik dat als de HP nog leverbaar is en je heb ernaar gekeken en het antwoord is dat deze HDMI in en uitgang heeft dat je niet zou moeten twijfelen om deze aan te schaffen.
Zoveel keus is er tenslotte niet.
De reden waarom ik fan ben voor in en uitgang:
Je wil een mediacenterkast met films bijv. aansluiten via HDMI ingang omdat je een leuke avondje wil kijken, of je wil lekker gamen op je pc, of je fotocamera of gsm met hdmi aansluiting koppelen dan heb je de daarvoor de HDMI Ingang voor nodig.
Wil je juist je pc doorschakelen of delen naar je tv of een extra monitor aansluiten dan heb je HDMI uitgang nodig.

De hele Asus all in 1 collectie heeft geen uitgang!!! Ik heb net de handleiding gelezen KLIK (selecteer je os en dan de handleiding, deze is er in Nederlands)

Het is veel informatie geworden hopelijk heb je er wat aan en ben benieuwd wat je er van vind

Hele zwakke of extreem oude pc's heb ik weggelaten van de MSI website.

[ Voor 5% gewijzigd door aliberto op 22-08-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Mac Mini heeft ook HDMI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Eentje maar. Uit zijn verhaal leid ik af dat hij 2 schermen wil aansluiten, of je moet een verloopje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:45:
Klopt. Eentje maar. Uit zijn verhaal leid ik af dat hij 2 schermen wil aansluiten, of je moet een verloopje aanschaffen.
en dat is een probleem hoe?
zo duur zijn ze niet en je kan gewoon kiezen wat je aan de displaypoort hang: dvi, hdmi of vga.

maar goed, uit de topic start maak ik op dat het een all-in-one moet zijn, dus met scherm.

imac een idee? 1150 euro heb je het nieuwste model en via een verloopje heb je gewoon een hdmi-out voor naar de tv.

[ Voor 22% gewijzigd door sharkzor op 17-08-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
sharkzor schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:56:
[...]

en dat is een probleem hoe?
zo duur zijn ze niet en je kan gewoon kiezen wat je aan de displaypoort hang: dvi, hdmi of vga.

maar goed, uit de topic start maak ik op dat het een all-in-one moet zijn, dus met scherm.

imac een idee? 1150 euro heb je het nieuwste model en via een verloopje heb je gewoon een hdmi-out voor naar de tv.
1 ding weet ik zeker, veel geld zal ie wel nodig hebben ;)
Design kost geld.
Hetzij voor een apple of voor een Windows machine.
Al moet ik toegeven dat er in 2 jaar tijd de prijzen flink zakken, ik was toen voor mijn 2 Sony's 1800 euro per stuk kwijt en die hadden als eerste een HDMI ingang, ja mensen dat was toen een wow factor :*)

@ iedereen
Mensen praat hem hier wel een mac mini aan maar je moet dan weer losse boxen hebben, losse webcam enz. Denk aub na voor je wat post, hij vraagt om een all in 1 pc en niet allemaal lelijke kabel apparaten. Sorry ben erg fel omdat ik een all in 1 pc fan ben

[ Voor 13% gewijzigd door aliberto op 17-08-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel aliberto,

Ik als niet super computerbrein moet voor me studie met veel programmas werken die op windows het gewoon goed doen maar niet op een mac. een mac moet ik alle programmas weer om gaan zetten of wta dan ook en daar snap ik niet echt veel van. daarom wil ik gewoon een Windows apparaat waar ik normaal op kan werken zonder gedoe moet switchen van besturingssystemen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:53:
Dank je wel aliberto,

Ik als niet super computerbrein moet voor me studie met veel programmas werken die op windows het gewoon goed doen maar niet op een mac. een mac moet ik alle programmas weer om gaan zetten of wta dan ook en daar snap ik niet echt veel van. daarom wil ik gewoon een Windows apparaat waar ik normaal op kan werken zonder gedoe moet switchen van besturingssystemen of wat dan ook.
Als je toch een mini pc overweegt, dan is dit mischien iets voor je:
pricewatch: Zotac ZBOX AD02

Die komt met een HDMI poort, DVI poort en een beugel om hem vanachter op je TV of monitor te monteren.

Het is wel niet zo'n snel systeempje, maar dan wel zeer zuinig en best goedkoop.

[ Voor 5% gewijzigd door Pixel Punk op 17-08-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel aliberto,

Waarom wil je dan een AIO? Het is niet goedkoper noch sneller. Twee factoren die me wel van belang lijken voor een student.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:06:
[...]

Waarom wil je dan een AIO? Het is niet goedkoper noch sneller. Twee factoren die me wel van belang lijken voor een student.
Studenten hebben kleine kamers ;) , wie weet heeft ie geld zat of rijke ouders, dat maakt voor ons niets uit , hij moet zelf het budget bepalen. Mijn huidige laptop waar ik nu op tokkel kostte me ook bij Sony met 4 jaar garantie ong 4700 euro. Nee het is geen typfout heb een vaio Z met 512 Gigabyte SSD (4x128 ) in raid 0 modus en alle luxe opties erbij. Het is wat een gek er voor geeft. Ik spaar gewoon door, ik koop liever mooie spullen dan dat ik op vakantie ga, na 1 week ben jij je geld kwijt en ik tokkel nog jaren op mijn pc. ;)

Ik hoop dat je mijn punt begrijp

Ik heb hem met mijn studie van vanmorgen wel een heel eind in de richting geholpen, meer kan ik hem niet helpen (tenzij ie weer nieuwe vragen heeft), hij zal zelf ook een beetje huiswerk moeten doen dmv handleidingen lezen. Zoals ik al eerder zei zoveel merken zijn er niet in all in 1 pc's. Acer, HP, Sony, Shuttle, packardbell, Asus, Lenovo, Apple, MSI, Dell en Aopen.

Ga je filteren op HDMI uitgang dan vallen er een hoop af en kom je uit op mijn vorige hele lange verhaal die ik deed plaatsen

Ik blijf het raar vinden dat Samsung nog niet mee doet.

[ Voor 23% gewijzigd door aliberto op 29-08-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Pixel Punk schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:00:
[...]

Als je toch een mini pc overweegt, dan is dit mischien iets voor je:
pricewatch: Zotac ZBOX AD02

Die komt met een HDMI poort, DVI poort en een beugel om hem vanachter op je TV of monitor te monteren.

Het is wel niet zo'n snel systeempje, maar dan wel zeer zuinig en best goedkoop.
Heb jij ergens gelezen dat ie een zuinige pc wilde? Ik niet.
Hij wil gewoon een all in 1 pc met HDMI out, geen dropveters extra :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Dank je wel aliberto,

Ik heb ook net nog op www.acer.nl gekeken en zag daar de Z57 serie, ik heb naar handleidingen gezocht maar kon niets vinden, wat je kan doen is mailen of bellen naar Acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
All-in-one > iMac. Een Mac Mini is geen all-in-one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stouten schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:51:
All-in-one > iMac. Een Mac Mini is geen all-in-one.
Afbeeldingslocatie: http://www.bodyresource.nl/forum/imgcache/7550.png

Het wordt toch ook opgevoerd als alternatief. Een alternatief wat ik overigens niet zie want die Mac mini heeft een nog slechtere value for money verhouding dan de iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:53:
[...]

[afbeelding]

Het wordt toch ook opgevoerd als alternatief. Een alternatief wat ik overigens niet zie want die Mac mini heeft een nog slechtere value for money verhouding dan de iMac.
Dat alternatief is totaal niet relevant in dit Topic. Er word expliciet gevraagd om een All-in-one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Stouten schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:55:
[...]

Dat alternatief is totaal niet relevant in dit Topic. Er word expliciet gevraagd om een All-in-one.
Correct gezegt, ik denk dat de topic starter zelf wel aan alle alternatieven heeft gedacht, maar een all in one pc gewoon mooier vind. En geef hem eens ongelijk :))

1 klik en alles staat uit of weer aan, ipv je monitor uit drukken, pc uitdrukken, normale pc's hebben meer stekkers nodig, denk aan monitor, toetsenbord set, pc kast.

Ik snap bijvoorbeeld nog steeds niet waarom mensen schakelen in hun auto, er bestaat al sinds dag en nacht een automaat en mensen willen toch schakelen, want dat is sportief zeggen ze. ;) Nee mensen houden van moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Maar laatst genoemde voorbeeld is wel een beetje offtopic maar hopelijk snap je mijn punt.

[ Voor 40% gewijzigd door aliberto op 17-08-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Korte tussenstand dus, Als er fouten staan graag reactie erop:

All-in-one pc's met HDMI-output:

- verschillende Leonovo
- verschillende MDI
(wat is tegenwoordig de kwaliteit van deze twee merken? Ik heb begrepen dat deze merken zogehete "B" merken zijn welke nog niet zo betrouwbaar zijn?)

- Sony 24" inch uit de L serie die nog moet uitkomen
- HP TouchSmwart 600 Quad
- Acer Aspire Z5710 AIO
http://nl.hardware.info/p...710-aio#tab:specificaties
- verschillende ASUS volgens Tweakers
http://tweakers.net/price..._blWIhawHTQo_L8h7uuI3ocHw

Klopt dit????

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:07:
Korte tussenstand dus, Als er fouten staan graag reactie erop:

All-in-one pc's met HDMI-output:

- verschillende Leonovo
- verschillende MDI
(wat is tegenwoordig de kwaliteit van deze twee merken? Ik heb begrepen dat deze merken zogehete "B" merken zijn welke nog niet zo betrouwbaar zijn?)

- Sony 24" inch uit de L serie die nog moet uitkomen
- HP TouchSmwart 600 Quad
- Acer Aspire Z5710 AIO
http://nl.hardware.info/p...710-aio#tab:specificaties
- verschillende ASUS volgens Tweakers
http://tweakers.net/price..._blWIhawHTQo_L8h7uuI3ocHw

Klopt dit????
Lenovo is onderdeel van vroegere IBM, wordt zeer geprezen door de grote bedrijven om zijn goede bouw even als Sony

MSI en Asus doet ook al wat jaartjes mee, maar is iets minder, je zal het in praktijk niet veel merken, hooguit dat je scherm kwaliteit minder mooi is qua weergave.

Acer is op het lijstje vaak de prijsvechter en leverd dan ook vaak in op beeld en geluid.Dit kom ik merken bij mijn laptops Maar hoe dit zit bij all in one pc heb ik nog niet mogen ervaren. Mediamarkt heeft ze ook staan bij mijn weten ;)
Dynabyte had de Acers ook en BCC bij mijn weten ook.

Ga in het echt kijken en vergelijken dan weet je wat meer dan alleen maar HDMI uit.
Kijk eens of de pc een herrieschopper is, hoe het scherm blinkt of de kleuren oke zijn, is de kijkhoek goed, hoe klinkt het geluid/audio, reageert de pc snel enz.

Ik wil je niet beïnvloeden maar persoonlijk vind ik de Lenovo 320 serie heel mooi daarna die van Sony

Ben je op de hoogte dat je Acer die je liet zien een oud model is?
zie anders de Acer website voor de meest recentere modellen, ik zou nu niet echt meer een pc uit 2010 willen.
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/series/z5

Persoonlijk vertrouw ik de pricewatch van tweakers niet helemaal op het HDMI uitgang gebied. De pc's hebben een HDMI aansluiting maar er zijn verschillen met HDMI ingang en uitgang. Ze bieden in pricewatch daar geen oplossing voor.
Ik heb 5 uur voor je studie gedaan (wel uit verveling) met welke modellen er zijn en handleidingen lopen doorspitten meer kun je niet vinden aan merken en modellen. Kijk ook echt op de websites van fabrikanten voor alle informatie.
Ik was eerlijk gezegt Acer vergeten.

[ Voor 27% gewijzigd door aliberto op 18-08-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De consumentenafdeling van lenovo/sony is een wereld van verschil met vroeger. De service van sony is niet meer wat hij is geweest, en lenovo maakt tegenwoordig ook consumentenspul. Van de reputatie die sony vroeger had (zonder uitzondering uitstekende beeldschermen) is ook helemaal niets meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:47:
De consumentenafdeling van lenovo/sony is een wereld van verschil met vroeger. De service van sony is niet meer wat hij is geweest, en lenovo maakt tegenwoordig ook consumentenspul. Van de reputatie die sony vroeger had (zonder uitzondering uitstekende beeldschermen) is ook helemaal niets meer over.
Onder het motto vroeger was alles beter
:)

Maar ik heb met mijn all in 1 pc's problemen mee gemaakt en ook tijdens bestellen van laptops bij Sony dit wil niet altijd vlekkeloos gaan, 2 a 3 maanden wachten op je geld teruggave, ze willen dan tig keer je iban en bic nummer hebben die je dan al heb gegeven.

Bij mijn all in 1 pc's waren niet de juiste stekkers meegeleverd, pas na 4 pogingen vanuit Sony en 3 weken later was het raak.
Sony medewerkers weten vaak niet wat de kwaliteit van een scherm is bij pc's als je vraagt om een mat scherm .
Van mijn all in one pc's was er 1 al in het begin aan het haperen op de HDMI ingang. Dit werd netjes opgelost. Het is maar net wie je aan de lijn heb.
Nogmaals ik wil niet zeggen dat Sony slecht is maar ze maken wel eens fouten. Gelukkig worden die ook altijd wel met soms een lange periode opgelost. Zo kreeg ik zelfs nog 1 maand na mijn aanschaf van laptop een headset cadeau ter waarde van 250 euro (omdat ik zo'n trouwe klant was)

Kleine 7 jaar geleden had ik een Acer laptop, deze ging 3x kapot.
2e keer viel buiten de garantie en moest 420 euro betalen. Heb dit toen gedaan en binnen no time ging de laptop weer kapot, Ze zeiden dat ik wederom moest betalen.
Ik heb toen gezegt dat ik al betaald had en hun hebben mij die onkosten bespaard. Dus hele nette service.

Je moet zo denken je moet maar ongeluk hebben en op internet vind je de wildste verhalen. Mensen uitten hun negativiteit eerder dan positiviteit.

Indien je een product koopt via tweakers pricewatch raad ik je wel aan om de shop reviews en waardering te lezen voor je gaat bestellen, sommige winkels willen niet altijd goed werk afleveren.

[ Voor 5% gewijzigd door aliberto op 25-08-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asus was heel duidelijk: Al hun computers hebben alleen HDMI-INput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:14:
Asus was heel duidelijk: Al hun computers hebben alleen HDMI-INput
Correct, ik had dit al eerder vermeld op pagina 1.

Ik heb Acer gebeld voor de HDMI informatie maar die lui weten niets en kramen onzin uit.
Je vraagt heeft deze pc HDMI INGANG OF JUIST EEN UITGANG,
krijg je vragen van hun terug zoals:
Wilt u weten of er een HDMI aansluiting op zit?
Wilt u weten wat u kunt aansluiten?
Heeft u geen beeld via HDMI?
en ga maar door.

Dus ben geen stap verder na 30 minuten bellen.

Ik denk dan dat voor jou MSI, Lenovo en Sony de beste keus zijn met betrekking tot het HDMI output verhaal.
Echter als je geen geschikte modellen kan vinden hier in Nederland neem dan eens een kijkje op www.ebay.nl .
Dit wil wel eens helpen, enige wat verandert moet worden is de stroomkabel die altijd los meegeleverd wordt en de toetsenbord eventueel.
Als je Engels goed is en niet erg vind dat je besturingssysteem niet Nederlands is dan is het misschien het overwegen waard.
Voor betalingen via Ebay wordt vaak wel Paypal gebruikt. Indien je geen Paypal heb kan je altijd een rekening openen.

[ Voor 4% gewijzigd door aliberto op 22-08-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zelf ben bekend met ebay dus dat is geen probleem.

Ik heb op de site van lenovo gekeken maar van dta bedrijf wordt ik niet echt wijs. zoveel keus en als ik wat wil bestellen hie rin nederland zal het alleen de Thinkcenters kunen zijn. Ik heb het idee dat die meer geschickt zijn voor bedrijven dan voor wta ik zoek. Besturignssystemen kan ik nog altijd in het nederlands kopen legaal voor 200,- euro ongeveer.

Ik denk heel sterk dat ik voor de Sony uit de L-serie ga. Ik heb naar sony gebeld, met dat nummer wta je me gegeven hebt, en ik heb daar zelf wel vertrouwen in. Helaas is het wat duurder, maar dan heb ik wel dat wat ik echt wil. Alleen het toetsbord is iets anders, maar dta moet ik dan maar voor lief nemen of ander toetsenbord erop.

Iedergeval ben ik een stuk wijzer geworden in deze hele computerwereld met de All-in-one's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:05:
Bedankt, ik zelf ben bekend met ebay dus dat is geen probleem.

Ik heb op de site van lenovo gekeken maar van dta bedrijf wordt ik niet echt wijs. zoveel keus en als ik wat wil bestellen hie rin nederland zal het alleen de Thinkcenters kunen zijn. Ik heb het idee dat die meer geschickt zijn voor bedrijven dan voor wta ik zoek. Besturignssystemen kan ik nog altijd in het nederlands kopen legaal voor 200,- euro ongeveer.

Ik denk heel sterk dat ik voor de Sony uit de L-serie ga. Ik heb naar sony gebeld, met dat nummer wat je me gegeven hebt, en ik heb daar zelf wel vertrouwen in. Helaas is het wat duurder, maar dan heb ik wel dat wat ik echt wil. Alleen het toetsbord is iets anders, maar dta moet ik dan maar voor lief nemen of ander toetsenbord erop.

Iedergeval ben ik een stuk wijzer geworden in deze hele computerwereld met de All-in-one's.
Met betrekking tot de taal versie van je besturingssysteem :

ik bedacht me net dat toen ik mijn Sony all in 1 pc's had gekocht bij Sony, werden deze geleverd met een Engelse Vista besturingssysteem. Wil je via een officiele weg Nederlandse versie hebben moet je een Nederlandse Windows besturingssysteem kopen of de ultimate editie kopen die bevat alle taalpakketten.en kan je over je bestaandeWindows versie installeren.

Mijn oplossing heb ik op een hele andere gratis manier gedaan die ik maar in een grijs gebied verklaar.
Je gaat naar www.froggie.sk en volgt daar de instructies op om je taal te veranderen.(onder het kopje about en usage)
Installeer ook de windows update agent voor toekomstige updates in de juiste taal te krijgen

Bij mijn pc werkte het 100 procent in combinatie met Windows Vista maar met Windows 7 is het ook mogelijk, je bent er misschien 1 malig maximaal half uur (voor een beginner) mee bezig..

Als je een Sony pc aanschaf kan je niet zomaar de Windows vervangen omdat Sony niet alle drivers beschikbaar stelt. Heel veel dingen hangen nauw samen. Zo ben ik er ook schanderwijs achter gekomen.
Zie mijn Review

Tevens moet je rekening houden met Bloatware. Bloatware is ongewenste software die vanuit de fabriek met je Windows wordt meegeleverd

Verder heb ik nog 2 Lenovo dealers gemaild om te vragen of ze aan de Ideacentre A700 en de B520 konden komen. Ik wacht nog op antwoord, oftewel : To be continued :*)

De A700 en de B520 zijn krachtpatsers als ik Lenovo mag geloven en zijn van alle nieuwste snufjes voorzien, zie ook de onderstaande youtube links

Youtube filmpje voor Ideacentre A700, deze is afkomstig van de officiële Lenovo website.

Lenovo Ideacentre A700 website

Youtube filmpje voor Ideacentre B520, deze is afkomstig van de officiële Lenovo website.

Lenovo Ideacentre B520 website

[ Voor 29% gewijzigd door aliberto op 25-08-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had via sony sales vandaag de Sony VPCL21S1E willen bestellen. Helaas zegt ze is deze niet op vooraad meer. Alleen nog Italiaanse en Spaanse modellen heeft ze beschikbaar. Dus nu is het maar weer afwachten voor Sony of Lenovo met jou antwoord.

• aliberto
Ik heb maximaal momenteel 5 a 6 winkels aangeschreven en gebeld die erkende Lenovo dealers zijn, van 1 heb ik negatief bericht gehad en helaas heb ik de mail weggegooid en weet niet meer wie het is.
Van Aces direct heb ik nog geen mail en dat duurt al 2 dagen, dit klinkt niet veel belovend.
Verder wacht ik nog op bericht van Hacktic computers, Alternate, H&R automatisering, Megasellers.

Ik zal je exact laten zien wat ik in de mail heb geschreven:

Goedendag,

Een kennis van mij is al een tijdje aan het kijken naar All-In-One pc's.
Hij heeft helaas niet zo veel verstand van pc’s maar wel een wensen pakket en zodoende ben ik op pad gestuurd.
Na een hele kijk en vergelijk actie kwam ik uit op de Lenovo NL site en vond daar de Lenovo IdeaCentre A700 en IdeaCentre B520 modellen omdat deze redelijke krachtpatsers zijn en HDMI in en uitgang hebben, het laatstgenoemde was de grootste voorwaarde.

De IdeaCentre B520 is de nieuwste telg met USB 3.0 ondersteuning en de nieuwste 2e generatie Core-I processoren die de A700 niet heeft, zodoende gaat mijn voorkeur momenteel het meeste uit naar de B520.
Indien de B520 niet leverbaar is maar wel de A700 dan is dat geen probleem voor mij.
Wanneer ik ga kijken wie deze All-in-One pc's verkopen dan zie ik geen 1 winkel die de IdeaCentre A700 of de IdeaCentre B520 in hun assortiment heeft (in Nederland).
Ik zie wel op de Lenovo website dat u een officiële retailer bent van hun.
Mijn vraag aan u is kunt u aan deze IdeaCentre pc's komen?(nog niet bestellen a.u.b.!!)
Desnoods op (schriftelijke) aanvraag.

Qua All-In-One pc's bieden de meeste concurrerende All-In-One pc merken niet de combinatie van HDMI in en uitgang.
Met betrekking tot taal versie prefereer ik bij voorkeur Nederlands, indien dit niet mogelijk is, dan is Engels ook geen probleem voor mij.
Mocht u aan de IdeaCentre A700 of B520 komen in welke uitvoeringen zijn deze dan leverbaar?
Te denken aan geheugen grootte , processortype, harde schijf grootte, welke optische speler.

Om u het zoeken te besparen van deze 2 modellen geef ik u de URL's alvast:

http://shop.lenovo.com/nl.../a-series/a700/index.html
http://shop.lenovo.com/nl.../b-series/b520/index.html

Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groet
..................

Ik hoop dat jij je kan vinden in mijn in elkaar geknutselde mail, want ik begreep dat je een All-In-One power pc wilde hebben met HDMI out en de extra ingang is dan mooi meegenomen.

Ik heb nog een site voor je waar je zelf de erkende dealers kan vinden van Lenovo (neem Utrecht als centraal punt en kies dan 150km omtrek) en zodoende deze zelf kan aanschrijven of bellen.
:
http://shop.lenovo.com/SE...vo_general/dealer-locator

Met betrekking tot jouw Sony verhaal ik hoorde exact hetzelfde van de verkopende partij.
Ze vertelde me zelfs dat ze niet eens wisten of ie wel in België uit zou komen. Raar vind ik het antwoord wel want het product staat wel op hun website.

Maar ja Bij Lenovo NL site staat de B520 en de A700 ook op hun website en is officieel ook niet leverbaar in Nederkand.

Tot heden heb ik gelijk gehad met betrekking tot HDMI uitgang erg moeilijk in combinatie met All-In-One pc's. >:)

Maar wederom :

To be continued for mail answers from Lenovo dealers

EDIT:

Hieronder komen alle emailreacties van de aangeschreven dealers:

Geachte heer ...........

Dank voor uw aanvraag. Wij zijn inderdaad leverancier van Lenovo.

Ik zal uw aanvraag oppakken en uiterlijk morgen bij u terugkomen met hetgeen waar wij u mee van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

John Visser
Senior Account Manager

Telefoonnr (mobiel) 06-53389000
Email (sales) sales@hr-automatisering.nl
Web www.hr-automatisering.nl

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste,

Ik krijg onderstaande bericht terug van Lenovo

“Hi Marco,

Op dit moment heeft Lenovo in Nederland geen Idea (consumer) producten op voorraad of in de nederlandse prijslijst staan.
Deze producten kunnen wel besteld worden maar er zit een minimale order quantity aan vast.
Voor deze artikelen is de minimale order quantity 16 tot 24 stuks.”

Helaas kan ik dus op dit moment niet verder helpen aan deze modellen.

Met vriendelijke groeten, Cordiales salutations , Kind regards

Marco Hamelink

Hacktic Computer Products BV
Mr.F.J. Haarmanweg 21- b
4538 AN Terneuzen
Tel. (+31) 0115-648501
Fax.(+31) 0115-648506
Internet: www.hacktic.com

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb terug gemaild dat 16 stuks iets te veel van het goede was (tenzij je je veel mensen weet over te halen ) maar heb wel netjes bedankt voor snelle respons.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 21% gewijzigd door aliberto op 25-08-2011 12:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit klinkt allemaal heel geod. Ik had toevallig voor paar dagen nog een chatgesprek met een Lenovo mederwerker uit Amerika. Die kon duidelijk vertellen dat in heel Europa geen ideaCentre te koop waren. Waarschijnlijk is lenove in europa alleen op het bedrijfsleven gericht. Helaas.

Wat ik nu denk ik ga doen is tijdelijk een netbookje aanschaffen om gewoon de tijd door te komen. Ik wilde altijd nog een netbook kopen voor op pad mee te nemen. Helaas zit nu er wel druk achter want mijn laptop heeft het helemala begeven. ik had zo een " geweldige" HP Pavilion dv9000.

Maar ik vind het super al die moeit edie je doet. bedankt:)

• aliberto
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:33:
Dit klinkt allemaal heel geod. Ik had toevallig voor paar dagen nog een chatgesprek met een Lenovo mederwerker uit Amerika. Die kon duidelijk vertellen dat in heel Europa geen ideaCentre te koop waren. Waarschijnlijk is lenove in europa alleen op het bedrijfsleven gericht. Helaas.

Wat ik nu denk ik ga doen is tijdelijk een netbookje aanschaffen om gewoon de tijd door te komen. Ik wilde altijd nog een netbook kopen voor op pad mee te nemen. Helaas zit nu er wel druk achter want mijn laptop heeft het helemala begeven. ik had zo een " geweldige" HP Pavilion dv9000.

Maar ik vind het super al die moeit edie je doet. bedankt:)
Geen probleem, ik zit toch hele dagen thuis dus een beetje helpen kan geen kwaad.
Ik plaats nog wel alle andere email correspondenties en hopelijk zit er positief nieuws bij voor je.
Zou je dan wel besluiten om er 1 aan te schaffen of blijf je dan bij je netbook?
Anders hoef ik ook geen inspanning meer te tonen en loopt dit topic ten einde.

[ Voor 3% gewijzigd door aliberto op 25-08-2011 12:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik zal zeker neit bij een netbook blijven. Ik wil zeker een All-in-one!

netbook is alleen voor tijdelijk om teminste t ekunnen internetten en beetje schrijfwerk te doen. Eigenlijk wilde ik ook nog wat programmas voor me studie gebruiken maar daar schijnen de ATOM processoren te zwak voor te zijn. dus of moet ik gelijk een hele dure netbook kopen of gewoon een simpele en dan voor de studie moet ik in een computerlokaal op de universiteit terecht.

• aliberto
Nog een reactie voor je met wat positiever nieuws maar wel met kanttekeningen:

Goedemiddag meneer...............

Helaas kunnen we de modellen die u aangeeft niet leveren en is er ook geen zicht op of dit überhaupt nog gaat gebeuren.

De modellen die leverbaar of binnenkort leverbaar zijn door ons met een HDMI aansluiting is de ThinkCentre Edge91z serie en de Ideaserie van de A320.

Beide modellen zijn helaas wel 21,5 inch modellen.

Met vriendelijke groet,

Mireille Hofman
Customer Care medewerker

t +31 (0)900 8212 109
f +31 (0)30 636 35 05
MireilleHofman@msa-ict.nl

Vleugelboot 8 ~ Postbus 530 ~ 3990 GH Houten
t +31 (0)30 636 35 00 ~ f +31(0)30 636 35 65 ~ www.msa-ict.nl

Kort samengevat :
je krijgt als je een ThinkCentre Edge 91z koopt een pc met VGA ingang en een HDMI uitgang.
Verder krijg je ook de nieuwste (2e) generatie Core-I processoren en bij de wat duurdere modellen zit er een redelijke ATI kaart in.
Hier uitgebreide info Edge 91z, lenovo was niet over alles duidelijk

Klik hier voor officiële Lenovo Edge 91Z website als je meer info wil

M.b.t. de IdeaCentre 320, deze heeft wel HDMI ingang en HDMI uitgang,
Meer info Klik op mij
Specs klik

De IdeaCentre A320 gaat maximaal maar tot een Core-I 5 processor terwijl de Edge 91Z tot Core-I 7 gaat.
De grafische kaart van de Edge is een Intel HD3000. Google maar en bepaal maar of het wat is voor je.
Beide pc's hebben USB 3.0 ondersteuning.

Het wordt ééntonig maar ik verwacht nog meer mailtjes van winkels dus wederom:
2 be continued

EDIT:

Ik had nog de bovenstaande winkel terug gemaild m.b.t. levertijden wat de verwachting was en ik kreeg dit als anttwoord:

Goedemorgen,

Het model waar zicht op is op een levertijd zie je hieronder. De rest is nog niet precies aangegeven.

SWHH3MH = Thinkpad Edge 91Z – 40 stuks verwacht over 10 werkdagen.

Met vriendelijke groet,

Mireille Hofman
Customer Care medewerker

t +31 (0)900 8212 109
f +31 (0)30 636 35 05
MireilleHofman@msa-ict.nl

Vleugelboot 8 ~ Postbus 530 ~ 3990 GH Houten
t +31 (0)30 636 35 00 ~ f +31(0)30 636 35 65 ~ www.msa-ict.nl

Verder kreeg ik nog een mail van een ander bedrijf:

Geachte heer,

Ik heb een PDF bestand bijgesloten met daarin informatie over de 91Z van Lenovo. Deze heeft geen touchscreen, maar wel een HDMI uitgang.

Dit is de enige uitvoering die leverbaar is in Nederland: Lenovo : TC EDGE 91Z B65 C I3-2120 3,3GHZ 3MB 4GB/500 DVDRW DL W7P64 TS

De door u genoemde modellen zijn helaas (nog) niet leverbaar in Nederland.

Graag hoor ik van u wat u vindt van de Lenovo 91Z.

Het is voor ons ook mogelijk om uiteindelijk een aanbieding te maken die niet alleen Lenovo bevat. We zijn namelijk een onafhankelijk merkleverancier.

Met vriendelijke groet,

John Visser

Senior Account Manager

Email (direct) john@hr-automatisering.nl

De pdf waar de persoon over heeft in de bovenstaande mail kun je hier downloaden, er staat ook iets interessants qua uitbreiding van monitoren : genaamd: Lenovo USB-to-DVI Monitor Adapter

[ Voor 34% gewijzigd door aliberto op 26-08-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,

Ik heb de twee van lenovo bekeken en de A320 ziet er qua uiterlijk wel heel fraai uit. het is een helaas dat hij niet met een i7 bestaat.

van de 91Z ben ik niet zo zeker van de grafische kaart. zo als ik het gelezen heb komt het voor games niet echt in vraag. Ik ben zelf geen gamer, maar af en toe licht de uitdaging er wel voor mij.

Inmiddels heeft mijn laptop echt de wereld verlaten en doet helemaal niks meer. Nu ben ik op een oude tikdoos bezig als voorlopige oplossing.

Ik baal er echt van dat de Sony uit de L-serie niet geleverd kan worden. Want dat was echt de computer voor mij geweest.
Ik ga me nu nog eens goe din de twee Lenovo verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:22:
Hoihoi,

Ik heb de twee van lenovo bekeken en de A320 ziet er qua uiterlijk wel heel fraai uit. het is een helaas dat hij niet met een i7 bestaat.

van de 91Z ben ik niet zo zeker van de grafische kaart. zo als ik het gelezen heb komt het voor games niet echt in vraag. Ik ben zelf geen gamer, maar af en toe licht de uitdaging er wel voor mij.

Inmiddels heeft mijn laptop echt de wereld verlaten en doet helemaal niks meer. Nu ben ik op een oude tikdoos bezig als voorlopige oplossing.

Ik baal er echt van dat de Sony uit de L-serie niet geleverd kan worden. Want dat was echt de computer voor mij geweest.
Ik ga me nu nog eens goed in de twee Lenovo verdiepen.
Ik ben zojuist wederom benaderd door HR Automatisering en deze mailde mij het volgende:

Geachte heer ,

Dank voor uw reactie. Ik zou graag, als u daar geen bezwaar tegen heeft, de klant willen benaderen en aangeven dat wij veel meer dan alleen Lenovo kunnen aanbieden.

Wilt u zo vriendelijk zijn om de contactgegevens van de klant aan mij door te sturen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

John Visser

Senior Account Manager

Email (direct) john@hr-automatisering.nl

Ik heb de heer Visser gebeld (vriendelijke man trouwens) en uitgelegt dat alles via Tweakers.net forum verloopt en zodoende dat ik door jou ben benaderd, en ik wilde je graag helpen.

Aan de heer Viser vroeg ik of hij bekend was met Tweakers.net en dat was zo. Ik heb hem in iedergeval deze topic gemaild en hopelijk zou de heer Visser indien je het waardeerd contact met je leggen d.m.v. directe berichten of hier reageren in dit topic.

Aan de heer Visser heb ik express pagina 1 verzonden van deze topic, zodoende weet meneer precies hoe wie wat.(te denken aan een redelijk tot zeer krachtige All-in-One pc, HDMI verhaal)

Wie weet komen er nog leuke alternatieven waar ik niet opgekomen ben ben benieuwt!. Bijvoorbeeld dat de Acer toch een HDMIl uitgang heeft of de HP Touchsmart pc ook HDMI uitgang en ingang heeft die ik niet kon vinden d.m.v. de onduidelijke informatie van HP. Misschien zijn er hele andere merken die ik niet ken of vergeten was.

De Sony is gewoon nr1 keus op dit moment en spijtig genoeg gelijk ook weer de grote telleurstelling i.v.m. leverbaarheid.

De Lenovo's zal ik ook bestuderen voor je m.b.t. grafische kaart gedeelte.
Hiervan hoor je later meer.

Even wat anders ik verwacht nog een paar mailtjes van winkels, die lees je later weer. Hou alles in de gaten, net zoals ik doe ;)

EDIT:

ik vond nog een handige site voor je m.b.t. grafische kaarten, echter ik kon niets vinden over de HD6650A versie die in de uitgebreidere / duurdere Edge 91Z zit, wel vond ik informatie over HD6650M ( klik). Deze kaart wordt gezien als een klasse 2 kaart, dus 1 na beste. Tevens is de Edge 91Z ook in een I7 variant te verkrijgen.

Zonder de HD6650A zouden beide pc's dus de A320 en de Edge 91Z (de goedkopere variant dus) dezelfde grafische kaart onboard hebben, genaamt de Intel HD3000. Zie eveneens mijn vorig bericht met betrekking tot specificaties van de A320 en de Edge 91Z

Hopelijk heb je er wat aan.

Info/review over de HD3000

[ Voor 26% gewijzigd door aliberto op 30-08-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Hoi Heijn,

ik ben best wel benieuwd wat je uiteindelijk heb gedaan / gekozen. Hopelijk hoor ik het nog van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik ben lang bezig geweest, en had eigenlijk nog verwacht dat John Visser met mij contact op zou nemen, maar dat heeft hij nooit gedaan.
91Z heb ik toch liever niet omdat hij ook geen touchscreen heeft. ik ben bereid behoorlijk geld uit te geven en dan zou ik zoiets graag erbij hebben, ook al is het niet echt een meerwaarde. Het is een leuk speegoedje;)
De A320 Is een pracht exemplaar, maar ook touchscreen ontbreekt. Hoewel ik bij dat exemplaar er nog eens goed over na zou kunnen denken omdat hij wel heel goed uit ziet.

Mijn nummer 1 keuze blijft nog steeds de sony. Ik probeer gewoon nog tijdje met een oudere comuter te werken en zodoende te wachten op de Sony. Vals het toch te lang duurt haal ik hem denk ik dan maar uit duitsland.
Dit is de stand van zaken. Ik kijk regelmatig op de site van Sony of hij toevallig wel leverbaar wordt. en bal nog zo nu en dan op. Het blijft wachten.

van Acer is er natuurlijk nog eentje, maar die is beteje in de achtergrond geschoven. hoewle die nog anatrekkelijk blijft omdta die 600 euro minder kost dan de sony.

• aliberto
Hoi Heijn,

je mag gaan juichen, de Sony is leverbaar _/-\o_

http://www.sony.be/lang/nl/product/vd-l-series

Ik zag het nu net na het lezen van je bericht,
Als je wil hou me op de hoogte. Ik ben wel benieuwd naar wat je er van vind. En hoe alles werkt.
Helaas je zal een extra qwerty toetsenbord moeten aanschaffen, maar ach das het probleem niet :)

Desnoods schrijf je een review op het all in 1 pc topic :
[Ervaringen] All-in-one Desktops

Zo krijgt gelijk het inmiddels saaie dode topic een boost

Verwijderd

Topicstarter
EINDELIJK!!
FEEST!

Ik ga morgen bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:29:
EINDELIJK!!
FEEST!

Ik ga morgen bellen!
Ik ben benieuwt.
Wil wel graag paar foto's van dat mooie ding zien.
Indien je het wil en hem hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig heb ik hem niet gelijk besteld de sony, want, Hij is nu ook in nederland!!!

http://www.sony.nl/product/vd-l-series/vpcl22z1e

Ik kwam erachter dat dit niet exact dezelfde is.
Dit is met een 3D scherm, en te verkrijgen bij de mediamarkt.

Prijs: 1799,- euro

Levertijd: min. 4 weken ,
want moet dan speciaal in de fabriek gemaakt worden heeft de geode man van de mediamarkt mij weten te vertellen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 15:47 ]

• aliberto
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 08:32:
Gelukkig heb ik hem niet gelijk besteld de sony, want, Hij is nu ook in nederland!!!

http://www.sony.nl/product/vd-l-series/vpcl22z1e

Ik kwam erachter dat dit niet exact dezelfde is.
Dit is met een 3D scherm, en te verkrijgen bij de mediamarkt.

Prijs: 1799,- euro

Levertijd: min. 4 weken ,
want moet dan speciaal in de fabriek gemaakt worden heeft de geode man van de mediamarkt mij weten te vertellen.
Kijk das goed nieuws. het is weer wachten maar wel voor een goed doel. Bedankt voor het nieuwtje, deze keer was jij me voor:)

Ik hoor wel wanneer je hem heb.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Je kan beter de Sony in de mediamarkt halen, volgens de accountmanagers zou die L vanaf week 41 daar verkrijgbaar moeten zijn op de brand ambassador locations. (Oftewel, mm Amsterdam arena, mm Eindhoven en mm Rotterdam binnenwegplein).

Succes!!!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Hoe staan de zaken momenteel?

Ik las nu net dat Samsung ook een aio pc wil gaan uitbrengen

http://nl.hardware.info/n...23-inch-all-in-one-pc-uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben op zoek naar een AIO met HDMI out (geen HDMI in) en een redelijk tot goede videokaart. Touchscreen en tv tuner wil ik niet en de capaciteit van de harde schijf hoeft ook niet groot te zijn. Ik ga em gebruiken om af en toe Total War te spelen en om filmpjes via mijn hdmi kabel op mijn tv te kijken.

Ik heb flink rondgekeken en ook de modellen uit dit topic bekeken. Deze lijkt voldoen maar heeft geen HDMI uit :( Iemand nog suggesties? Zijn er wellicht modellen uitgekomen die ik heb gemist?

edit: Asus had ik nog niet goed bekeken maar deze heeft een HDMI port (in - out). Binnenkort leverbaar volgens de site

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:56:
Ook ik ben op zoek naar een AIO met HDMI out (geen HDMI in) en een redelijk tot goede videokaart. Touchscreen en tv tuner wil ik niet en de capaciteit van de harde schijf hoeft ook niet groot te zijn. Ik ga em gebruiken om af en toe Total War te spelen en om filmpjes via mijn hdmi kabel op mijn tv te kijken.

Ik heb flink rondgekeken en ook de modellen uit dit topic bekeken. Deze lijkt voldoen maar heeft geen HDMI uit :( Iemand nog suggesties? Zijn er wellicht modellen uitgekomen die ik heb gemist?

edit: Asus had ik nog niet goed bekeken maar deze heeft een HDMI port (in - out). Binnenkort leverbaar volgens de site
Beste tweaker,

heel toevallig zag ik dat je had gereageerd, als je nog steeds zoekende ben laat het me weten dan ga ik je proberen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gebrek aan een all-in-one topic.
pricewatch: Sony Vaio VPCL22Z1E 3D
extreem goedkoop bij paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
toch wel vreemd.. zelfs mijn laptop heeft een hdmi in EN output (2 poorten)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan ook de enige laptop die dat heeft ;)
Pagina: 1