Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:48
Ik schaam me verschrikkelijk maar zo'n simpel ding heeft in mijn hoofd geen naampje.
Nu heb ik er een nodig met 4 pinnetjes en ik weet geen zoekwoord om op te zoeken bij Conrad.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/938604/DSC_0059.jpg

Dank voor jullie hulp!

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30

Infant

It's a floating Dino!

Een stekker met 2 draadjes :P

Maar serieus: Female Header 2.54mm
Past hier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Header had ik ook op gezocht. Helaas heeft conrad blijkbaar niet dit soort kabeltjes. Ga ik even wereder zoeken. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:38

Roytoch

Nietes

Helemaal niks liggen? Ook geen header bedoeld voor audio of usb of iets? Met een beetje voorzichtig zagen/snijden maak je daar zo een 4pins van immers.

@hieronder: pats boem je moet die link aan de rechterzijde van de pagina hebben omdat Conrad nog altijd geen idee heeft hoe ze fatsoenlijke url's in elkaar kunnen zetten flats.

[ Voor 37% gewijzigd door Roytoch op 16-08-2011 14:59 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant

Infant

It's a floating Dino!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:15
Je "linkje" werkt niet zomaar bij Conrad, je moet de "directe productlink" in het rechter menutje gebruiken.
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=741213

Maar dit artikel met 4 aansluitingen zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant

Infant

It's a floating Dino!

Mijn pats-boem-hatseflats was inderdaad wat voorbarig, en door mijn blindheid las ik over de '4' heen.

IK ZOEK DIE OOK!

Volgens mij zijn dit ze ook, maar dan met 3. De servo's waar ik ooit mee werkte hadden in iedergeval deze stekkertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xhaas
  • Laatst online: 26-09-2024
Wat een rotsite heeft Conrad toch!

Met kabel zal misschien zowiezo wel lastig worden om te vinden, maar je kan het ook vrij makkelijk zelf maken.

Anyway als je wilt solderen en krimpkous wilt gebruiken kun je dit nemen.
Buslijst recht RM 2,54 1 x 4-polig
Afbeeldingslocatie: http://media.conrad.com/m/7000_7999/7300/7380/7383/738348_BB_00_FB.EPS.jpg

Als je wilt aankrimpen kan je dit nemen:
Legebehuizing 4 polig RM 2,54 MM + Crimpcontact voor lege behuizing 20 ST
Afbeeldingslocatie: http://media.conrad.com/m/7000_7999/7300/7340/7340/734021_RB_00_FB.EPS.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.conrad.com/m/7000_7999/7300/7330/7338/733884_RB_00_FB.EPS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 14:45
Officieel heten ze NSR connectoren

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
Molex C-Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:36
FAD schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:17:
Ik schaam me verschrikkelijk maar zo'n simpel ding heeft in mijn hoofd geen naampje. Nu heb ik er een nodig met 4 pinnetjes en ik weet geen zoekwoord om op te zoeken bij Conrad.
Kun je geen oud cd-rom audio kabeltje aanpassen? Heb je/iemand/computerboer vast nog wel ergens liggen, dingen werden namelijk nog heel lang meegeleverd bij cd/dvd stations terwijl 't niet meer nodig was.

Afbeeldingslocatie: http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/49836.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 20:04
Nielson schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:20:
[...]
Kun je geen oud cd-rom audio kabeltje aanpassen? Heb je/iemand/computerboer vast nog wel ergens liggen, dingen werden namelijk nog heel lang meegeleverd bij cd/dvd stations terwijl 't niet meer nodig was.

[afbeelding]
volgens mij is een speaker kabeltje hetzelfde, een speaker kabeltje voor op het mobo bedoel ik dan. of heb ik het dan mis?

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
NSR of Molex dus. Gaan we op zoeken! tsja wil ze het liefst kant en klaar. Ik heb er namelijk 35 nodig :P. om die nou allemaal te solderen en met krimpkous vast te zetten.

product 741213 bij conrad is inderdaad wat ik zoek maar dan met 4 pin's... noodzakelijk zou ik ook deze kunnen gebruiken natuurlijk. Thanks allemaal

en als nog iemand een adresje weet voor 4pins kabeltjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Sandertje03 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:28:
[...]
volgens mij is een speaker kabeltje hetzelfde, een speaker kabeltje voor op het mobo bedoel ik dan. of heb ik het dan mis?
Is dezelfde als speaker draad denk ik ja.. maar die heeft maar 2 pinnetjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 22:13
met kabeltje zie je ze niet zoveel.

wel in zelf te krimpen versie. ideale dingen. vele beter als die draadje-solderen-aan-female-header manier.
hoewel ik die ook wel eens heb toegepast.

dat krimpen gaat helemaal handig als je er een goede tang voor hebt. ik heb een tijdje geleden meegedaan aan een inkoopactie bij geloof ik reicheld. een mooie tang voor nog geen 20 euro. perfect ding.

alleen nog even die connectors.
conrad heeft ze waarschijnlijk wel. alleen ben je een jaar bezig met zoeken aangezien de zoekfunctie nog erger is dan nutteloos en de indeling nog slechter is.
het kan wel helpen om de helpdesk te bellen en het daar te vragen. zo ben ik ook eens aan niet te vinden onderdelen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
timberleek schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:27:
met kabeltje zie je ze niet zoveel.

wel in zelf te krimpen versie. ideale dingen. vele beter als die draadje-solderen-aan-female-header manier.
hoewel ik die ook wel eens heb toegepast.

dat krimpen gaat helemaal handig als je er een goede tang voor hebt. ik heb een tijdje geleden meegedaan aan een inkoopactie bij geloof ik reicheld. een mooie tang voor nog geen 20 euro. perfect ding.

alleen nog even die connectors.
conrad heeft ze waarschijnlijk wel. alleen ben je een jaar bezig met zoeken aangezien de zoekfunctie nog erger is dan nutteloos en de indeling nog slechter is.
het kan wel helpen om de helpdesk te bellen en het daar te vragen. zo ben ik ook eens aan niet te vinden onderdelen gekomen
Niels op samenkopen.net heeft ze goedkoop
Pagina: 1