Toon posts:

eBay advertentie kosten

Pagina: 1
Acties:
  • 656 views

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Ik ben van plan om wat artikelen op eBay te plaatsen. Alleen zijn me de verkoop kosten niet helemaal duidelijk. Op de site van eBay staat het behoorlijk ingewikkeld. Kan iemand dit toelichten?

Ik wil een artikel voor bijvoorbeeld 100 euro op eBay zetten en dan mogen ze bieden vanaf 75 euro. Deze optie had ik al gezien op eBay. Alleen weet ik niet de advertentie kosten.

Ik hoor het wel,

Hartstikke bedankt!

Mvg J.Bouw

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:19
maak je advertentie aan en je ziet realtime wat de kosten per optie zijn. Pas als je 'm definitief plaatst moet je ook betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Aha, ik dacht als ik op volgende klik dat het al vast stond! :)

Hartstike bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
P.S worden die kosten automatisch geincasseerd? of moet je dit betalen per iDEAL?

En een IBAN, en BIC (SWIFT) is ook nodig?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 13:22 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-01 19:08

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wat dacht je van zelf eens nakijken op de hulppagina of bij de betaalmogelijkheden in de stappen welke je doorloopt?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb alles even goed doorgelezen. Ik moet nu eerst mijn identiteit bevestigen. Als ik voor de optie kies:

- Bankrekening --> Je identiteit telefonisch bevestigen --> dan kom ik uit dat ik eerst een ondertekende brief met het accepteren van automatische incasso's van eBay moet uitprinten. Deze brief moet ik ondertekend naar eBay in Duitsland versturen. Klopt dit helemaal? want er staat toch dat ik mijn identiteit telefonisch moet bevestigen?

Graag hier iets uitleg over, want het is behoorlijk onduidelijk!

Graag zou ik een factuur met de kosten willen ontvangen, zodat ik het ZELF kan overboeken. En dus geen automatische incasso. Welke optie moet ik dan aanvinken want er blijft weinig anders over dan Bankrekening (Je identiteit telefonisch bevestigen of via creditcard)

Alvast bedankt,
Mvg J.Bouw

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 13:11 ]

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
Misschien even contact opnemen met ebay als je er zelf niet uit komt?

Verwijderd

Topicstarter
Uhm wat als mensen het hier weten? :P Daar is toch een forum voor of zie ik dat verkeerd ;)
Ik wacht eerst hier even bericht af, anders kan ik inderdaad even met eBay contact opnemen.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-01 19:08

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

De insteek van dit forum is echter wel dat je zelf ook wat onderneemt, in plaats van alleen je vraag te 'dumpen' en te wachten tot iemand je het antwoord in de schoot werpt :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou als je zelf dan even begint met het goed lezen van de topic dan snap je mijn punt. Zoals ik al had verteld heb ik de hele site op de kop gehad. Alleen kom ik op een vraag terecht die nergens staat beantwoord. Dan is het natuurlijk voor zelfsprekend dat ik hem hier even plaats, aangezien hier veel mensen zaken doen met eBay.

Dus stop gelieve die onnozelige antwoorden, want wie schiet hier iets mee op? Zo kan ik ook wel antwoorden hier op het forum rond spreiden, "oh neem maar contact op met de firma, bedrijf, of waar je vraag ook over gaat". Ik heb ook verteld zoals hierboven dat ik eerst de reacties hier even afwacht, en dan pas contact opnemen met eBay. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 16:13 ]

Verwijderd

Nope, zo werkt het niet. Het idee is dat we je kunnen helpen als je er niet uitkomt, maar daarbij gaan we er wel vanuit dat je bereid bent zelf contact op te nemen met het bedrijf. Immers, alles wat wij zeggen zul je toch moeten verifieren. Wil je anders een willekeurige forum gebruiker aansprakelijk stellen als het toch anders blijkt te werken? Kortom je zult even in de pen moeten klimmen naar eBay om antwoord te krijgen.

Een forum is er zeker om elkaar te helpen, maar dat werkt alleen als je zelf ook bereid bent om eigen inzet te tonen. Gezien het aantal topic reports nemen veel mensen aanstoot aan je opstelling en om een eventuele escalatie van de reacties te voorkomen doe ik deze even op slot. Als je nog vragen hebt nadat je contact hebt gehad met de helpdesk wil ik dit topic weer voor je openen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.