Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans!
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07-2014
Onlang een XBOX 360 met interne Wifi aansluiting aangeschaft maar ik krijg geen internetverbinding.

Opstelling: Router: E-Tech (2003)
Hierop aangesloten accespoint WL-331 Sitecom. Beveiligd met WPA2 (versleuteling w.woord)

Met verschillende telefoons en een Philips TV kan ik gewoon op internet via het accespoint!! Wil ik met mijn Xbox een verbinding tot stand brengen lukt dit niet? Xbox vindt wel het accespoint maar kan geen verbinden tot stand brengen.

Mijn Xbox wel elders getest op Wifi, daar werkt het meteen. Ook met internet kabel geprobeerd, dit werkt direct.

Wat kan dit zijn? Ik heb diverse instellingen in de XBox geprobeerd? Ik vermoed dat het probleem zit bij de instellingen op mijn router/ accespoint (of combinatie van beide?).

Opgelost. Router zette een poort niet goed open waardoor het niet werkte. Dit probleem is opgelost. Alleen nu ook problemen met communicatie tussen Xbox en XP pc.... zie ander topic.

[ Voor 29% gewijzigd door Hans! op 26-12-2011 16:41 . Reden: Opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heb je al een bekabelde verbinding geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans!
Dat nog niet maar ik heb de Xbox wel elders gestest op Wifi, dit werkt goed.
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kan ook zijn dat de afstand te groot is, of dat er teveel storingsunits in de buurt zijn. Zet alle andere wifi apparaten eens uit en probeer het eens van korte afstand.

Gewoon kijken waar het probleem zit.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans!
Zojuist via kabel op router aangesloten en dit werkt direct. Probleem zit dan toch in een instelling op mijn accespoint lijkt mij?
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:00:

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1