Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een 50 inch plasma kopen voor op mijn studentenkamer. Ik zit 3 meter van het scherm af en zal de tv gebruiken om films te kijken. Binnen mijn budget van max € 800 euro heb ik 2 tv's op het oog. De LG 50PV350 en de panasonic Viera TX-P50U30E. Ik weet dat LG een B-merk is en dat Panasonic het A-merk is voor plasma's. Maar ik kan van deze tv's geen proffesionele reviews vinden op het internet.

Is er iemand die ervaring heeft met één van beide tv's en die mij een beetje op weg kan helpen.

Alvast bedankt voor de reacties!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 18:39
Ik zou iets meer uitgeven voor een Panasonic P50GT20. Dit zijn fijne toestellen:
http://www.kieskeurig.nl/...nasonic/tx-p50g20/896797/
En genoeg reviews over te vinden.

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10-2025
Waarom kijk je niet naar de LG 50PK550?

Is een prachtige 50" Full-HD Plasma met een refresh rate van 600Hz, niets op aan te merken. Mond valt gewoon open tijdens Earth. Ik heb er 650 euro voor betaald wat ik echt geen geld vind voor zo een TV.

De TV heeft wel 1 nadeel en dat zijn de horizontale strepen bij statisch beeld. Ik ben het zelf enkel nog maar tegen gekomen in het Xbox Live center waar je die verschillende menu's gehighlight hebt.

YouTube: Light Bleeding - LG 50PK550 - YouTube

Niet mijn filmpje maar aan de linker kant zie je wat ik bedoel als hij van menu veranderd. Maar tijdens gamen/films de beste 50" plasma die ik kon vinden voor die prijs.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:55
n0valyfe schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:35:
Is een prachtige 50" Full-HD Plasma met een refresh rate van 600Hz
Dit is onzin. De 600Hz is de subfield drive en niet de refresh rate. Marketing drizzle doing it's job.

Nickname does not reflect reality

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

http://tweakers.net/price...3m6J83qkljEWJJ_EfWYXRKKWc

Daar staat ook veel tussen, heb zelf een Samsung en dat bevalt ook erg prima. Misschien dus ook iets om naar te kijken :).

Deze is ook erg mooi btw:
pricewatch: Samsung PS51D550

[ Voor 16% gewijzigd door Kecin op 16-08-2011 12:41 ]

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Samsung (niet de goedkoopste modellen) en Panasonic zijn redelijk van hetzelfde niveau, LG is kwalitatief minder, maar daar betaal je ook voor.
Pagina: 1