• lennon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-01 00:08
Ok, dit is misschien een lastige vraag, maar ik stel hem toch omdat ik het een en ander werkend wil hebben.

Ik heb een nieuw systeem besteld met een i5 2400, Asrock H67M en 8 GB intern. Hierop draai ik een Win2k3 R2 editie en ik wil er een bepaald softwarepakket op zetten. Dit pakket heeft een serial nodig die normaal in de bios zit. Ik heb een serial voor dit pakket maar ik kan deze niet invoeren omdat het pakket dit normaal gesproken via de bios dus pakt. Mijn vraag is nu of ik via een VBS script dit kan invoeren, dus windows kan tricken om de serial aan te nemen. WMIC geeft als serial aan "to be filled in by OEM"...

KahN

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het omzeilen van beveiliging is hier op GoT niet de bedoeling. Als jij dat softwarepakket legaal hebt en wilt gebruiken op een door de fabrikant ondersteunde manier zou je de leverancier ervan moeten kunnen contacteren voor dit soort assistentie.

Sowieso is je vraag hier in PMG (een hardwaresubforum) op de verkeerde plek, maar ook in de softwarefora zou dit topic dichtgaan.

Zie ook:
Het algemeen beleid #verboden

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.