[10.7 Lion] Vensters niet meer te verslepen binnen spaces

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Hey,

waar ik spaces in 10.6 nog heerlijk vond werken, ben ik de implementatie toch wat minder gaan waarderen zoals in 10.7. Wat wil nu het geval:
Op de een of andere manier werd een venster van Word in de rechterbovenhoek voor het grootste gedeelte buiten m'n monitor geplaatst. Nu wilde ik hem dus verslepen, maar dat ging dus niet. Mijn eigen workaround voor 10.6 was om spaces te openen (ingesteld op de linkerbovenhoek als hot corner), en vervolgens kon ik het venster netjes verslepen tot waar ik hem maar wilde hebben. Nu in 10.7 onthoud hij netjes z'n position, dus verslepen zit er niet meer bij, ook niet naar een andere desktop..

Heeft iemand hier toevallig een workaround voor? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

is er gee Window -> Zoom menu item wat je kunt gebruiken zodat 'ie een andere grootte aanneemt?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Mjah de enige workaround voor Word die ik heb gevonden was om door middel van "Window" -> "Arrange all" alle Word windows te verdelen over het scherm, dan kon ik er weer bij om ze handmatig te resizen, maar erg handig is het niet.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 18:34
Om de een of andere reden lijkt dit alleen bij word op te treden. Nou ja maar wachten tot Microsoft met een Lion update komt

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)