Heren devvers,
zojuist zit ik in dit topic en klik op het linkje naar de sleutel die genoemd wordt om alle auto's van VAG mee te openen. (deze post)
Ik druk op de terugknop van mijn browser (eigenlijk button 4 op mijn Logitech MX510) en krijg onderstaand bericht te zien:
Ik gebruik Firefox 5.0 op Windows 7 Ultimate SP1 x64. Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.
zojuist zit ik in dit topic en klik op het linkje naar de sleutel die genoemd wordt om alle auto's van VAG mee te openen. (deze post)
Ik druk op de terugknop van mijn browser (eigenlijk button 4 op mijn Logitech MX510) en krijg onderstaand bericht te zien:
Opzich geen ramp want ik klik op in het kruimelpad bovenaan op Forum en klik weer door naar SG of de HK, of waar ik ook maar heen wil, en alles doet het weer prima. Dit gedrag treedt niet alleen op in bovenstaand topic maar heb ik vaker voorbij zien komen in het verleden. (vorige week oid ook al een paar keer)Je hebt geen toegang tot dit forum
Je hebt geen toegang tot Stuffis Generalis (SG). Toegang tot Stuffis Generalis krijg je automatisch wanneer je langer dan 30 dagen geregistreerd bent en meer dan 50 posts hebt gemaakt op het forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Ik gebruik Firefox 5.0 op Windows 7 Ultimate SP1 x64. Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door _eXistenZ_ op 15-08-2011 22:49 ]
There is no replacement for displacement!