Nu weet ik niet of dit niet iets te geavanceerd wordt voor tweakers, maar kan altijd een poging wagen
Dit probleem is opgelost(zie de laatste post)

Zoals je ziet zijn zowel de aero buttons(wel zonder frame) als de buttons van de visual style zichtbaar, beide veranderen bij selectie(zoals altijd). Ook de navigation buttons zijn gedeeltelijk in windows (maar ook in de style) herstelpunten helpen niet (of dat herstelpunt was te laat) en ook (weer)vervangen van explorerframe.dll mocht niet baten...
Ik kan wel gewoon het normale aero draaien, en google leverd niet zo veel op (krijg je met dat soort problemen)
Dus, bewijs u eens, het grote GoT kan dit toch wel even oplossen
p.s. het is dit thema, en zo hoort het er dus uit te zien
Edit: het is win7 sp1 64bit
Edit: Korte extra uitleg:
Visual styles zijn .theme bestand + een hoop overige bestanden ( bijv: shell32.dll ; Explorerframe.dll ; uxtheme.dll) die het gui(grapical user interface) kunnen veranderen, 9(normaliter maak ik zelf de .msstyle met behulp van ave stylebuilder, dat lukt dan ook meestal zeer goed) maar hier werkt ook een ander thema (net geprobeerd) niet goed...
Het heeft (even) goed gewerkt, echter is er dit foutje in gekomen(maar hoe?)
Dit probleem is opgelost(zie de laatste post)

Zoals je ziet zijn zowel de aero buttons(wel zonder frame) als de buttons van de visual style zichtbaar, beide veranderen bij selectie(zoals altijd). Ook de navigation buttons zijn gedeeltelijk in windows (maar ook in de style) herstelpunten helpen niet (of dat herstelpunt was te laat) en ook (weer)vervangen van explorerframe.dll mocht niet baten...
Ik kan wel gewoon het normale aero draaien, en google leverd niet zo veel op (krijg je met dat soort problemen)
Dus, bewijs u eens, het grote GoT kan dit toch wel even oplossen
p.s. het is dit thema, en zo hoort het er dus uit te zien
Edit: het is win7 sp1 64bit
Edit: Korte extra uitleg:
Visual styles zijn .theme bestand + een hoop overige bestanden ( bijv: shell32.dll ; Explorerframe.dll ; uxtheme.dll) die het gui(grapical user interface) kunnen veranderen, 9(normaliter maak ik zelf de .msstyle met behulp van ave stylebuilder, dat lukt dan ook meestal zeer goed) maar hier werkt ook een ander thema (net geprobeerd) niet goed...
Het heeft (even) goed gewerkt, echter is er dit foutje in gekomen(maar hoe?)
[ Voor 21% gewijzigd door Achilles op 16-08-2011 00:26 . Reden: erbij gezet dat het sp1 64bit is + korte uitleg ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |