[w7] (visual styles) dubbele close buttons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Topicstarter
Nu weet ik niet of dit niet iets te geavanceerd wordt voor tweakers, maar kan altijd een poging wagen :p

Dit probleem is opgelost(zie de laatste post)

Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/5080/screenshot1kbb.jpg

Zoals je ziet zijn zowel de aero buttons(wel zonder frame) als de buttons van de visual style zichtbaar, beide veranderen bij selectie(zoals altijd). Ook de navigation buttons zijn gedeeltelijk in windows (maar ook in de style) herstelpunten helpen niet (of dat herstelpunt was te laat) en ook (weer)vervangen van explorerframe.dll mocht niet baten...

Ik kan wel gewoon het normale aero draaien, en google leverd niet zo veel op (krijg je met dat soort problemen)

Dus, bewijs u eens, het grote GoT kan dit toch wel even oplossen _/-\o_

p.s. het is dit thema, en zo hoort het er dus uit te zien

Edit: het is win7 sp1 64bit
Edit: Korte extra uitleg:
Visual styles zijn .theme bestand + een hoop overige bestanden ( bijv: shell32.dll ; Explorerframe.dll ; uxtheme.dll) die het gui(grapical user interface) kunnen veranderen, 9(normaliter maak ik zelf de .msstyle met behulp van ave stylebuilder, dat lukt dan ook meestal zeer goed) maar hier werkt ook een ander thema (net geprobeerd) niet goed...

Het heeft (even) goed gewerkt, echter is er dit foutje in gekomen(maar hoe?)

[ Voor 21% gewijzigd door Achilles op 16-08-2011 00:26 . Reden: erbij gezet dat het sp1 64bit is + korte uitleg ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBrag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-07 23:34
Welke SP heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:21
Readme gelezen? Alles gedaan? Ook goed? (Ook de verschillen tussen 32/64 bit versies?) Ook geprobeerd uxpatcher te reverten? Alle dll's vervangen? Let ook op dat er op deviantart wordt aangegeven dat de versie is geupdatet voor SP1, al weet ik niet of dat betekent dat het niet backwards compatible is.

Als je enkel hier komt om te zeggen: ik heb een probleem en dat komt omdat ik dit wil kunnen we erg weinig zonder meer info...

edit: in het commentaar op deviantart zijn er ook meerdere mensen die schijnbaar problemen hebben: er wordt ook daar een link geplaatst naar een nieuwere versie van een uxpatcher. Die al geprobeerd?

[ Voor 18% gewijzigd door C0rnelis op 15-08-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Topicstarter
C0rnelis schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:11:
Readme gelezen? Alles gedaan? Ook goed? (Ook de verschillen tussen 32/64 bit versies?) Ook geprobeerd uxpatcher te reverten? Alle dll's vervangen? Let ook op dat er op deviantart wordt aangegeven dat de versie is geupdatet voor SP1, al weet ik niet of dat betekent dat het niet backwards compatible is.

Als je enkel hier komt om te zeggen: ik heb een probleem en dat komt omdat ik dit wil kunnen we erg weinig zonder meer info...

edit: in het commentaar op deviantart zijn er ook meerdere mensen die schijnbaar problemen hebben: er wordt ook daar een link geplaatst naar een nieuwere versie van een uxpatcher. Die al geprobeerd?
in de tag was te lezen dat het om w7 64bit sp1 ging (zal het er in de post bijzetten) en ja heb de nieuwste versie van uxpatcher, en het heeft ook even goed gewerkt... Alleen ben ik het spoor bijster waar het foutje er in is geslopen :N

Nou vrees ik dat dit niet erg helpt maar toch:
Visual styles zijn .theme bestand + een hoop overige bestanden ( bijv: shell32.dll ; Explorerframe.dll ; uxtheme.dll) die het gui(grapical user interface) kunnen veranderen, 9(normaliter maak ik zelf de .msstyle met behulp van ave stylebuilder, dat lukt dan ook meestal zeer goed) maar hier werkt ook een ander thema (net geprobeerd) niet goed...

[ Voor 16% gewijzigd door Achilles op 15-08-2011 22:29 . Reden: Korte uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBrag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-07 23:34
Als je gewoon Google Chrome gebruikt heb je waarschijnlijk nergens last van. Is nog beter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:21
D13 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:20:
[...]

in de tag was te lezen dat het om w7 64bit sp1 ging (zal het er in de post bijzetten) en ja heb de nieuwste versie van uxpatcher, en het heeft ook even goed gewerkt... Alleen ben ik het spoor bijster waar het foutje er in is geslopen :N

Nou vrees ik dat dit niet erg helpt maar toch:
Hmm, tags zie ik eigenlijk nooit :9

Heb je in die tijd dat het werkte mogelijk Windows Update gedraait?
~SolMiler Aug 8, 2011
Thanks, it happened to me couple of days ago, I think it had something to do with Win Update but I am not sure. Anyway, reinstalling the uxstyle in tool folder should fix it.
Ik draai zelf SlanXP 2.0 For 7 zonder problemen met een aangepast explorer.exe en UXTheme Multi-Patcher. Ik heb helaas niet gewerkt met aanpassingen aan shell32.dll en explorerframe.dll. Als je een back-up hebt gemaakt van de gepatchte bestanden zou ik alles terugzetten en misschien even prutsen in een VM totdat het werkt en dan bijhouden wat je precies moet doen. (Als je geen backup hebt kan je eventueel op deze bestanden googlen (aangezien er redelijk wat sites zijn die originele .dll bestanden aanbieden) of je kan proberen of je met sfc deze bestanden kan vervangen.
McBrag schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:41:
Als je gewoon Google Chrome gebruikt heb je waarschijnlijk nergens last van. Is nog beter ook.
Google Chrome gebruiken in plaats van wat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft dat er nou mee te maken?

Het screenshot wat je ziet is gewoon de explorer en niet de internet explorer.
Daarbij werkt zo'n theme patcher voor de hele interface en aangezien de close/max/min buttons van Chrome gewoon van Windows zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Topicstarter
C0rnelis schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:06:
[...]

Hmm, tags zie ik eigenlijk nooit :9

Heb je in die tijd dat het werkte mogelijk Windows Update gedraait?

[...]

Ik draai zelf SlanXP 2.0 For 7 zonder problemen met een aangepast explorer.exe en UXTheme Multi-Patcher. Ik heb helaas niet gewerkt met aanpassingen aan shell32.dll en explorerframe.dll. Als je een back-up hebt gemaakt van de gepatchte bestanden zou ik alles terugzetten en misschien even prutsen in een VM totdat het werkt en dan bijhouden wat je precies moet doen. (Als je geen backup hebt kan je eventueel op deze bestanden googlen (aangezien er redelijk wat sites zijn die originele .dll bestanden aanbieden) of je kan proberen of je met sfc deze bestanden kan vervangen.

[...]

Google Chrome gebruiken in plaats van wat???
Ja ik heb alles weer terug gezet en opnieuw er naar toe verplaatst, het heeft helaas niet mogen baten.
Ga nog eens een andere uxstyle patcher proberen (of een theme changer... dat draait op m'n andere computer prima...
Hahahahahah chrome is ook de beste webbrowser :Y
maar uhhhm, chrome's file explorer is nou niet echt je van het, en zeker niet voldoende om microsoft explorer te vervangen, (los van dat dit over alle progamma's heen gaat... :N

Explorer kun je trouwens ook gewoon zelf aanpassen: w7sbc(start-button) is vaak de enige wijziging (neemt niet weg dat ik dat soms voor de zekerheid vervangen en er dan mijn eigen startbutton op terug zet.

[ Voor 9% gewijzigd door Achilles op 15-08-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Topicstarter
Gevonden!!!!!

Omdat het een htpc is, had ik via vormgeving en persoonlijke instellingen\beeldscherm op maak de tekst op uw scherm beter leesbaar geklikt, in een vlaag van verstandsverbijstering helemaal vergeten dat ik dat had ingesteld, overigens bewijst dit wel (weer) dat Windows toch niet zo goed is (maarja... zoek maar een games en digitale hd tv-kaarten die op ubuntu (mythbuntu) werken)

Pagina: 1