Toon posts:

aanschaf webcam.......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu de quick cam express aleen ik vind het beeld bagger......ik wil graag weten welke webcam voor onder de 200 gulden een beetje redelijk kwaliteit biedt?.ik heb de search al geprobeerd alleen alless daar is al outdated.dus kan iemand me helpen?

bij voorbaat dank

Verwijderd

Topicstarter
niemand?......please help:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb geduld ;), veel tweakers slapen nog :z

Verwijderd

Op dit tijdstip? Die dingen van logitech zijn toch wel redelijk goed en niet te duur?

Verwijderd

Topicstarter
hehehe en ik zit op hes-rdam een stomme engels presentatie voor te bereiden:(
magoed ik w8 welB-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 maart 2001 10:20 schreef BluB het volgende:
Die dingen van logitech zijn toch wel redelijk goed en niet te duur?
ja maar niet de quickcam(express usb) ik krijg gewoon sneeuw en geruis en dat is lelijk....ik wil gewoon steady picture hoeft niet bijzonder mooi als er maar geen geruis op zit en hij op 640 kan....gewoon redelijk beeld.....is die quick cam pro niet wat beter dan de express?...iemand maybe voorbeelden van wat die cams kunne tegenover elkaar?

tnx again

Verwijderd

MMMMMM ja die quickcam express is inderdaad niet zoveel soeps, ik zou zeker voor de quickcam pro 3000 gaan :p, die heeft een hogere resolutie dan de qcam web,of express, en ook nog mooi 60 fps, voor vloeiender beeld.
Anders de Philips toUcam :9, de duurste, geeft ook een mooi plaatje op grote resolutie en ook die 60 fps (tegenover 30fps voor de meeste webcams), het kost je iets meer maar ik zou zeker voor een iets duurder model gaan voor betwere prestaties, ik heb zelf de quickcam web en vind het nou niet zo bijzonder:r
suc6

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Koop een goeie of koop er geen.

IIG beide Philips zijn goed.
Ik werk in een PC zaak, en daar hebben we de goedkopere Philips (XS) draaien.
Fullscreen toch nog een redelijke kwaliteit.

Just imagine wat die duurste (Pro) doet.
De duurste is nu 199 bij ons.

Verwijderd

Topicstarter
ik dank allen.......;) kan ik ook ergens reviews vinden?

Verwijderd

oP tweakers.NET is vst wel ergens een revieuw te vinden, kijk anders ff onder " te koop" of zoiets, en anders op tom`s hardware pagina daar is vast ook wel iets te vinden.
suc6

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een review van the ToUcam's van Philips. Ik heb eindelijk een goede gevonden:

http://www.pccodex.com/articles/article_43.html

Wel in het Frans, maar babelfish doet dan wonderen. Ik denk dat de ToUcam PRO een goede keuze is voor een webcam.

Verwijderd

Topicstarter
tnx......ik ga voor de toucam pro....alleen media markt had hem helaas niet:(....nu ff naar vobis:)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb zelf de Quickcam Pro 3000. Hij is iets duurder dan 200 piek (250 in de winkel, maar ik had hem tegen inkoopprijs).
Je hebt wel waar voor je geld!

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1