EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Ik heb liever de slot 1 versie(die heb ik dus ook) ivm de makkelijker koeling aan beide kanten van het PCB, maar het slot 1 gaat er aan het eind van dit jaar uit(dit weerhield mij in ieder geval niet), je zou voor de goedkoopste kunnen gaan, alleen ik hou niet van zo'n slocket er tussen, toch weer een stuk electronica van een ander merk er tussen, nou is I Will erg goed, maar in principe voor de makkelijkste overklokbaarheid maakt het volgens mij niet uit.
Ik zie dat ze al kant en klare setjes FlipChip met Majesty-cooler verkopen met 200MHz overgeklocked vermogen.
Mijn 550 loopt op 800MHz, dat is 250MHz meer!
Ik zie dat ze al kant en klare setjes FlipChip met Majesty-cooler verkopen met 200MHz overgeklocked vermogen.
Mijn 550 loopt op 800MHz, dat is 250MHz meer!
Verwijderd
IK ga mee met Harry. Ik zou ook de slot 1 doen en wel om deze reden; je bent dan in staat om een Alpha 3125S samen met een 72watt Peltier te nemen. Als je een FC-PGA versie neemt, komt wat betreft Alpha uit op de FC-PAL (of PEP, maar PAL is beter)3065. Deze heatsink kan maar 1 fan bevatten. Je bent dus in staat maximaal 37 CFM lucht weg te blazen of zuigen. Je kan dan niet hoger gaan als 52watt met je peltier. Bij de 3125S kan je 2 maal 37 CFM halen, wat genoeg is om de warmte die een 72watt peltier element af te voeren.
Greetinz
Newt
Greetinz
Newt