[PC] Warcraft II online!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:11

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://games.holyfile.com/upload/screenshot1111-0.gif
Waarom dit topic?
Warcraft 2 is één van de meest legendarische strategy games ooit gemaakt, en lang was het niet meer mogelijk om deze klassieker te spelen. In Windows XP en Vista moesten behoorlijke toeren worden uitgehaald en vaak werkte het geluid of de internetverbinding dan nog niet eens naar behoren. Recent ontdekte ik echter dat het spel in Windows 7 zeer simpel aan de praat te krijgen is én werkende ondersteuning voor battle.net heeft! En je raadt het al... het is nog verdomd leuk te spelen ook. Het doel van dit topic is de server op battle.net weer wat drukker te krijgen want pas echt leuk wordt het natuurlijk pas met online gamen... dus installeer hem snel en kom op de servers!

Afbeeldingslocatie: http://www.abandongames.com/inc/images.php?photoID=24Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/a/a8/Warcraft_2.PNGAfbeeldingslocatie: http://www.abandongames.com/inc/images.php?photoID=20

Het verhaal
Zes jaar zijn verstreken sinds de laatste oorlog tussen mensen en Orcs. Azeroth is door de orcs veroverd en de mensen zijn gevlucht over zee naar het land Lordaeron. Maar nu is de hoofdchef van de Horde, Orgrim Doomhammer, weer op oorlogspad en gaat met zijn machtige vloot, bestaande uit Juggernauts en Destroyers, op weg naar de kust van Lordaeron met het plan om dit land ook te veroveren. En weer is er niemand opgewassen tegen de orcs die tot het binnenland van Lordaeron komen en zelfs het oude koninkrijk van de elfen, Quel'Thalas, vernietigen. Om de orcs te stoppen sluiten de volkeren van Azeroth: De mensen van Lordaeron, de elfen, dwergen en gnomen een verbond en vormen zo de Alliantie.

Howto: Battle.net edition in windows 7
Wat heb je nodig? de originele battle.net cd.
tip: Als je online wil spelen zonder code installeer dan Warcraft II Combat Edition en ga naar stap 4!
1. Stop de cd (móet battle.net edition zijn!) in de cd drive en installeer het spel.
2. ga naar de map waar je het spel hebt geinstalleerd en klik met rechts op Warcraft II BNE
3. Klik op eigenschappen en ga naar de tab compatibiliteit
4. Zet het spel in de compatibiliteitmodus voor Windows NT4 met service pack 5 (andere versies werken niet!
5. Start het spel!

Links:
Informatie over battle.net edition
Warcraft 2 Combat Edition

Ik speel zelf op beide servers maar de Combat Edition is een stuk drukker. Mijn naam is daar Pietje :) zou leuk zijn om tegen wat Nederlanders te spelen (ook in verband met de Latency) dus schroom niet! In de openingspost lijkt het me leuk om de namen van spelende tweakers te noteren mocht daar interesse voor zijn!

Spelende tweakers

[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-08-2011 20:10 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warcraft 2??
Beetje té old-skool voor mij. :+

Wat is er leuker aan WC2, dan aan bv WC3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 03:21:
Warcraft 2??
Beetje té old-skool voor mij. :+

Wat is er leuker aan WC2, dan aan bv WC3?
Geen stomme heroes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:54
Oh heerlijk, vroeger helemaal kapot gespeeld. Binnenkort ff weer installeren. En idd, zonder hero's vind ik het toch relaxter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet het niet. Was daarom een serieuze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Haha die Combat Edition is vet gaaf om te spelen. Het is een soort starcraft 1 maar dan net ff anders en mét de geweldige warcraft 2 muziek (mits je de cd in je drive doet).

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
wat is er anders aan de combay edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Het is ik al WoW en Starcraft 2 speel en ik er geen tijd dan voor heb, maar anders kwam ik graag.
Wc2 is goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik speel af en toe nog wc3 ladder, maar in wc2 was ik nooit goed voor een of andere reden :

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
williewonka03 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:19:
wat is er anders aan de combay edition?
Een door russen speciaal gemaakte versie van het spel om online op andere servers dan battle.net te spelen (aangezien battle.net zo goed als leeg is). Tevens zijn er wat starcraft besturingstweaks aan toegevoegd (bijv. een groep units met crtl-1 opslaan) om het online goed speelbaar te maken. Licentie is niet eens nodig net als bij de originele warcraft 2 :). Wel voegt je eigen cd veel toe aangezien je dan ook de originele warcraft 2 muziek hebt.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1