Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:26
Beste tweakers,

Laatst heb ik een nieuwe laptop gekocht en daarop heb ik last van Windows Verkenner, die niet meer reageert.
Vanalles geprobeert maar komt erop aan dat ik windows opnieuw moet installeren, wat opzich niet zo erg is.
Maar in het begin moest ik de recovery DVD maken maar ik had geen DVD's en kon het dus de eerste keer niet doen. Nu staat er bij het progamma AI recovery Burner, dat de recovery partie niet bestaat.
Ik kan hem ook niet booten op de recovery partie. Terwijl bij "Computer" er toch echt een partie staat met "Recovery" iemand een idee wat het probleem is?

Alvast bedankt.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Misschien dat het in ieder geval zinvol is om even aan te geven welk type laptop het over gaat. Je weet dus wel op welke knop je moet rammen om de recovery te starten tijdens het booten? En je krijgt dan een foutmelding of iets dergelijks of slaat hij die stap gewoon helemaal over?

Desktop | Server | Laptop

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zou sowieso niet de recovery gebruiken, maar gewoon een schone Windows installatie doen met de code onderop de laptop, heb je een mooie schone installatie zonder rommel.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:23
De recovery partitie gebruiken vanaf Windows gaat niet werken volgens mij. Hiervoor zal je toch echt de recovery disk moeten hebben en daar dan vanaf booten.

"maar zoals The mask al zij is een clean instal van Windows 7 een betere oplossing verwijder gewoon de recovery partitie en voeg die bij je andere partitie. Meestal kan je op de site van je laptop fabrikant wel software downloaden die standaard op de laptop staat als je hem koopt mocht je dit willen."

Cloud ☁️