Toon posts:

Advies gevraagd over contract

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forumgenoten,

Vorig jaar oktober heb ik een abonnement afgesloten bij vodafone met een Samsung Wave.
De eerste 12 maanden 20 euro en de tweede 12 maanden 30 euro met 1 GB internet.
Nu is mijn telefoon laatst kapot gegaan en vandaag bleek dat hij is overleden(oxidatie van componenten:S)
Geen verzekering etc dus flink balen.
Nu bieden ze mij de mogelijkheid om het contract open te breken en een nieuwe af te sluiten maar dan komt de looptijd van het nieuwe contract bij het oude contract op...
Dan zit ik dus vast aan dat contract tot oktober 2013 of 2014 afhankelijk van welk abonnement ik afsluit.
Mijn vraag aan jullie is nu: denken jullie dat het slim is om een nieuw contract af te sluiten??
Zeker nu providers nieuwe abonnementen fors duurder gaan maken?? Denken jullie dat abonnementen in de toekomst eventueel nog (veel) goedkoper gaan worden??
Ik zit er namelijk nu over te twijfelen om dat nieuwe abonnement af te sluiten met de lange looptijd tegen relatief lage prijs en dat ik over een jaar of 1,5/2 jaar mijn telefoon verkoop en dan een nieuwe simlock vrije weer koop en dat ik dan vervolgens mijn contract uitzing.
Het alternatief is dat ik nu een andere mobiel regel... kortom geen leentoestel en dat ik in 2012 een nieuw abonnement afsluit maar dat is dan wel met die dure prijzen ivm whatsapp etc
Welk van de twee situaties lijkt jullie het beste?
Alvast bedankt,

Mlmn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wij kunnen dit niet voor jou besluiten, je zal het zelf moeten beoordelen en berekenen. Zet alle bedragen naast elkaar in een Excel-sheet, houd in je achterhoofd dat je misschien wel een nieuw toestel wilt, tel eventueel het bedrag van een verkochte telefoon erbij op, etc ... etc ...

Kortom: dit zal je zelf moeten besluiten en daarom gaat dit topic op slot. Succes bij het maken van je keuze,

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.