Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik draai Android 2.3.3 en ik heb nu 3 accounts welke synchroniseren op m'n HTC Desire.
Op deze verschillende gmail accounts heb ik ook op elke account verschillende contactpersonen (zakelijk, prive. etc) Nu ben ik me er van bewust dat ik in m'n contactenlijst per account aan kan zetten welke contactpersonen ik wil zien, maar nu het volgende:

Op het moment dat je de dialer opent en een deel van een naam intypt zie je (zoals het hoort) alle namen die aan die criteria voldoen. Nu is het zo dat in de dialer alle contacten van alle 3 de accounts door elkaar staan.

Dus als ik zoek op bijv Klaas. (welke in mijn prive contactenlijst staat) ik ook Klaas-jan zie staan welke in mijn zakelijke lijst staat (en waarvan de weergave is uitgeschakeld in de contactenlijst in dit voorbeeld)

Nu kan je je voorstellen dat dit niet erg handig is met 400+ zakelijke contactpersonen en 30 prive contactpersonen welke nu tussen de massa staan in de dialer..

Is hier wat aan te doen zodat ik bijv alleen mijn prive contacts zie in de dialer?

Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.

• Imperium
  • Niet online
Niemand een idee?

• Imperium
  • Niet online
Laatste poging... :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb net even gekeken voor je bij Go dialer, maar die hoef je niet te proberen, daar zie ik ook alle contacten van accounts bij elkaar staan, niet selecteerbaar per account.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Imperium
  • Niet online
Jammer.. Ik heb ook een aantal 3rd party dialers geprobeerd. Maar allemaal ondersteunen ze het niet.. Is het dan zo vreemd wat ik vraag?