Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Download PC samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Omdat mijn download systeem geen HD content kan afspelen (P4 2.8, 2GB DDR1, 7600GT 512MB) word het tijd voor een nieuwe bak om op te downloaden.

Mijn budget ligt rond de €200/250 het liefste zo laag mogelijk natuurlijk.

Zelf heb ik dit samengesteld:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/m9ojet.png

Waarom z'n brakke voeding? omdat de pc echt alleen word gebruikt om te downloaden, en films te kijken meer niet, en wat simpele spelletjes zoals Counterstrike source. Ik wil het zo goedkoop mogenlijk houden omdat ik al een goede pc heb en omdat ik het zonde vind om een super game pc te bouwen waarop alleen gedownload word.

Een case, DVD speler en besturings systeem heb ik zelf nog liggen, dus dat is niet nodig.

Ik maak dit topic om, om suggesties te vragen, welke onderdelen ik beter kan nemen om goedkoper uit te komen.

Even kort samengevat waar de pc aan moet voldoen:

HD 1080P films afspelen zonder problemen en vloeiend werken op een 1920x1080 resolutie.
Counterstrike Source kunnen draaien, al stelt dat niet veel meer voor.
En niet te duur.

Dus brand maar los met uw ideeën :)

Groet,

G_Star_raw

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:03:
Hallo tweakers,

Omdat mijn download systeem geen HD content kan afspelen (P4 2.8, 2GB DDR1, 7600GT 512MB) word het tijd voor een nieuwe bak om op te downloaden.
Koop dan een videokaartje voor €20 en ga verder met downloaden :P Zelfs een pentium 3 kan 1080p video afspelen met een juiste videokaart.
Ik hoop alleen wel dat je de stroom niet zelf betaald, die P4's zijn niet bepaald zuinig... De aanschaf van een zuinige bak heb je er in 5 jaar uit, gok ik.

Anyway, losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.