Topicstart van het jaar?
Probeer je probleem eens uit te leggen in meer dan 1 zin. En graag in een beetje normaal Nederlands, zonder de benodigde woorden gewoon op 1 hoop te knallen in de hoop dat wij er wat van kunnen maken.
Probeer je probleem eens uit te leggen in meer dan 1 zin. En graag in een beetje normaal Nederlands, zonder de benodigde woorden gewoon op 1 hoop te knallen in de hoop dat wij er wat van kunnen maken.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Heb je uberhaupt een S-Video capabele SCART ingang op je televisie zitten? Anders gaat het inderdaad niet werken
.
Probeer anders eens een S-Video > Composite kabel. Dat kan nog weleens het verschil maken.
Probeer anders eens een S-Video > Composite kabel. Dat kan nog weleens het verschil maken.
ik heb nu een acer aspire 5715z met een nieuw geinstalleerde windows 7 systeemsoftware en s-video uitgang,
mijn tv had een scart ingang en verder niks het is een oude tv namelijk
ik sloot een s-video kabel op mijn laptop aan en sloot deze via een scartblokje aan op mijn tv
ik liet mijn pc de tv detecteren en maakte verbinding nu werkt het maar heb ik zwart wit beeld op mijn tv
en waar haal ik dan zo'n composietiekabel vandaan?
en hoe kan ik zien of mijn scart ingang s-video competabel is?
mijn tv had een scart ingang en verder niks het is een oude tv namelijk
ik sloot een s-video kabel op mijn laptop aan en sloot deze via een scartblokje aan op mijn tv
ik liet mijn pc de tv detecteren en maakte verbinding nu werkt het maar heb ik zwart wit beeld op mijn tv
en waar haal ik dan zo'n composietiekabel vandaan?
en hoe kan ik zien of mijn scart ingang s-video competabel is?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 17:00 ]
Verkeerde subforum; Kijk hier:
De grote tv-out FAQ
De grote tv-out FAQ
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
grijs pc naar tv moet zwart wit mengen verkeerde wazige forum topicstart mengelmoes
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()