Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Minimaliseren van spellen tijdens spelen

Pagina: 1
Acties:

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:36
Hallo,

Ik zit met een probleempje.
Ik heb een pc waarop ik meerdere spellen heb geinstalleerd.
Tijdens het spelen van deze spellen slaat hij soms spontaan terug naar mijn bureaublad.
Ik doe op dat moment eigenlijk helemaal niks. Zelfs al start ik een spel op en kom dan niet meer aan mijn toetsenbord/muis dan slaat hij nog terug naar windows.

Op de achtergrond draait vrijwel niks ook de antivirus etc uitschakelen helpt niet.

tevens bij het spelen van spelletjes op bijvoorbeeld www.spele.nl waarbij je bijvoorbeeld met de muis iets moet doen dan lijkt het net alsof je buiten het venster van internet klikt en het spel dus niet reageerd op je beweging van de muis totdat je weer eerst op het venster van internet explorer klikt.

Andere muis/toetsenbord helpt niet. in MSCONFIG alle NIET belangrijke dingen uitschakelen helpt ook niet. Ik heb ook veel zitten zoeken op internet maar kan gewoon geen oplossing meer vinden.

hopelijk iemand hier een idee?

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Spellen niet caompatible met Windows?
Welke versie heb je van Windows?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je het reproduceren? Draai desnoods ff PSTools: Process Monitor om te kijken wat er op dat moment gebeurd.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Klinkt alsof een of andere programma om de focus vraagt. Full screen spellen klappen er dan vaak uit. Kun je dmv ALT+TAB weer terug komen in de spellen?

~ Mijn prog blog!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar je bedoelt online flashgames ofzo aangezien je het over spele.nl hebt?
En geen volledig lokaal geinstalleerde games?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• NL_Scratch
@mrtnptrs: Spellen zijn zeker compatable, zijn volwaardige windows spellen zoals Fear etc. Draait onder windows 7.

@roy-t: Klopt het lijkt net of de toetscombinatie ALT-Tab word gebruikt. Als je deze gebruikt als je er uit vliegt dan kom je er idd gewoon weer in.

@btm909: De pc is van een kennis van mij dus ik kan dat op dit moment niet die tool draaien

@alt-92: Zowel bij online flashgames op spele.nl als bij volwaardig geinstalleerde spellen als fear, call of duty etc klapt hij eruit.

Tijdens gewoon surfen op het internet merk je hier niks van omdat je toch elke keer wel ergens op een webpagina klikt. Maar tijdens het spelen van online flashgames lijkt het net of de focus soms in één keer niet meer op de internetpagina ligt maar op iets buiten de explorer

• NL_Scratch
iemand nog een idee?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JA uitvogelen wat de focus steelt ;)

Start in safe mode op, zonder externe apparaten via USB en whatever en ga zo langzaam een component introduceren. Download nou maar die Process Monitor, is een op zichzelfstaande executable, hoeft niks te installeren en geeft je direct een overzicht wat er op dat moment op je systeem gebeurd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Ligt het ook niet aan flash-player, directX of zo.
Je zou die zaken eens moeten updaten.
Misschien helpt het? :?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:25
Zit er niet iets "per ongeluk" op je Windows-toets te drukken?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:31
ShitHappens schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:51:
Zit er niet iets "per ongeluk" op je Windows-toets te drukken?
Of zit er chips in je toetsenbord? ooit beetje limonade of as laten vallen in je toetsenbord. mogelijk probleem van je toetsenbord.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• NL_Scratch
nee, het ligt niet aan de randapparatuur.
verschillende toetsenborden en muizen geprobeerd en verder niks anders dan een scherm en nog gaat het mis.

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 14:25
BtM909 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:46:
JA uitvogelen wat de focus steelt ;)

Start in safe mode op, zonder externe apparaten via USB en whatever en ga zo langzaam een component introduceren. Download nou maar die Process Monitor, is een op zichzelfstaande executable, hoeft niks te installeren en geeft je direct een overzicht wat er op dat moment op je systeem gebeurd :)
+1

Monitoren die procesjes!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:43

Mavamaarten

Omdat het kan!

Doe eens gewoon ctrl+shift+escape en kijk welke processen er draaien vlak nadat hij focus krijgt. Er moet wel iéts te zien zijn, niet ? :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Pagina: 1