Kent iemand nog een goede gratis FLAC to MP3 converter? Ik heb er nu twee geprobeerd. Eén bleek betaald achteraf gezien en de andere deed maar naar 64bit... en het liefst heb ik minimaal 384bit
Welke heb je geprobeerd? En welke heb je nog meer gevonden? Heb je deze tutorial geprobeerd?
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 15-08-2011 16:15 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anoniem: 325463
Audiocoder 2011, fre:ac, Google is je vriend
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 325463 op 15-08-2011 16:15 ]
Gaat mp3 niet max tot 320kb/s?
Zelf gebruik ik mijn mediaspeler voor dit soort dingen, foobar2000 met een externe lame mp3 encoder executable. Is even 5 minuten werk om het aan de praat te krijgen maar werkt daarna vlekkeloos met genoeg instel mogelijkheden. Hier een kleine guide. Al zien de menu's er iets anders uit tegenwoordig door wat updates.
Maar zoals gambieter al zegt toon je zelf vrij weinig inzet, er zijn genoeg dingen te vinden op het internet hierover dus het lijkt me sterk dat je langer dan 10 minuten bezig bent geweest zelf...
Zelf gebruik ik mijn mediaspeler voor dit soort dingen, foobar2000 met een externe lame mp3 encoder executable. Is even 5 minuten werk om het aan de praat te krijgen maar werkt daarna vlekkeloos met genoeg instel mogelijkheden. Hier een kleine guide. Al zien de menu's er iets anders uit tegenwoordig door wat updates.
Maar zoals gambieter al zegt toon je zelf vrij weinig inzet, er zijn genoeg dingen te vinden op het internet hierover dus het lijkt me sterk dat je langer dan 10 minuten bezig bent geweest zelf...
Anoniem: 325463
Google is ook een beetje vervuild, zoekt hij naar free flac to mp3 krijgt hij trailsoftware in de eerste 3 paginas
Ik ook. Is sterk aan te raden. Light en shareware.maarud schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:21:
ik gebruik altijd switch voor audio converting, probeer dat eens.
Niet geschoten is altijd mis.
Ja, dat klopt
Persoonlijk gebruik ik daar winamp voor, vlc schijnt ook aardig te werken(als het niet lukt volg dan een youtube- tutorial) (bij winamp kan mp3-conversie ook in de pro versie zitten, in dat geval:gebruik je http://www.youtube.com/watch?v=C_lKCmuvksE om te activeren (ja, youtube lijkt wel geschikter voor problemen dan googlen
Ben niet de enige overigens..., is wel wat moeilijker om dat te doen zonder de pro versiegambieter schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:14:
Welke heb je geprobeerd? En welke heb je nog meer gevonden? Heb je deze tutorial geprobeerd?

Moet je zelfs itunes voor installeren (bah, op windows bijna net zo erg als windows media player

[ Voor 57% gewijzigd door Achilles op 15-08-2011 18:10 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Ik had "Magic FLAC to MP3 Converter" en "Free MP3 converter " geprobeerd. Maar ondertussen via een niet zo een legale manier "Magic FLAC to MP3 Converter" gedownload.gambieter schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:14:
thnx in iedergeval voor de antwoorden!
foobar proberen. Die kan onderhand alles wel converteren door middel van plugins.
DBpoweramp Hij is wel betaald daarentegen kun je hem eerst onder trail uitproberen met allerhande codecs.
Dit is de beste die er is en in ieder geval de trail is gratis en volledig
Ik zou zeggen koop daarna lekker het programma want het imho is het de beste op de markt en vooral de snelste!
Dit is de beste die er is en in ieder geval de trail is gratis en volledig
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik gebruik hier voor LAME, met Foobar2000 als front-end.
Er zijn inmiddels een aantal opties genoemd waar de topicstarter mee aan de slag kan, al lijkt het al "opgelost".
Slotje dan maar.Ozhan99 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:56:
[...]
Maar ondertussen via een niet zo een legale manier "Magic FLAC to MP3 Converter" gedownload.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.