GTX560 2 beeldschermen probleem

Pagina: 1
Acties:

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2025
Ik heb sinds 3 maanden een zelf samengestelde pc, dit weekend gaf hij een BSOD aan met de foutmelding dat de drivers/updates niet goed geinstalleerd waren, ik moest de harde schijf toch formatteren, dus heb ik maar gelijk windows opnieuw geinstalleerd. Ik heb het geluid van mijn pc via mijn Onkyo TX-SR608 lopen via hdmi, deze stuurt het signaal weer door naar mijn tv, een samsung LE32B650. Mijn videokaart is dus ahw op mijn tv en mijn monitor(Benq G2420HDB) aangesloten.
Dit functioneerde tot voor het formatteren perfect: Het beeld op mijn monitor werd weer normaal wanneer ik mijn tv uitzette, maar sinds ik windows opnieuw heb geinstalleerd gaat mijn monitor over op de weergave die je krijgt op je secundaire beeldscherm als je voor beeldscherm uitbreiden kiest. Ik heb de nieuwste drivers voor mijn videokaart( nVidia GTX560 Ti) gedownload, en alle drivers voor mijn mobo(Gigabyte PH67A-UD3-B3). Wie weet wat ik verkeerd doe of hoe ik dit oplos?

Bvd.

(Als hij in het forum staat, zou een mod dat aan willen passen?)

Wanneer ik de hdmi kabel naar de receiver loskoppel, doet het probleem zich niet voor.

[ Voor 12% gewijzigd door vlutje op 15-08-2011 16:43 ]