Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[w7] geen trema of speciale tekens

Pagina: 1
Acties:

• joryvd
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-03 18:02

joryvd

Failure is always an option...

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn toetsenbord/tekstinvoer. Als ik een letter met een trema e.d. wil maken krijg ik 'e de komma word al gelijk geplaatst en dus kan ik nergens een accent op zetten. Dit heb ik niet in het inlogscherm van windows 7 maar wel als ik ingelogd ben. Het probleem treed overal op en niet alleen in een bepaald programma. Ik heb al flink rondgezocht op google en kon alleen dingen vinden over het veranderen van de toetsenbord indeling. Als mijn toetsenbordindeling op Verenigde Staten (internationaal) staat krijg ik een dubbele ' i.p.v. maar een keer een '. En als ik de instelling op Verenigde Staten zet (dus niet internationaal) dan krijg ik wel een enkele komma. Bij beide toetsenbordinstellingen is het niet mogelijk een trema letter e.d. te maken.
Ik zou het top vinden om hierbij hulp te krijgen omdat het zwaar hinderlijk is om gewoon een stuk tekst te krijgen

Jory

Verwijderd

Taal NL toetsenbord US internationaal, dan krijg je als je op ' drukt niets te zien, pas als je op spatie drukt krijg je de ' te zien. Druk je na de ' toets echter op een letter komt de trema boven de letter. é

Zelfde geldt voor de dubbele ", shift en de ' toets geeft niets pas na een spatie komt de " tevoorschijn, of als je ipv spatie een letter drukt komt ie op de letter. ö

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
inderdaad, het is misschien ook beter om gelijk de verkeerde toetsenbordsettings te verwijderen zodat je er geen last meer van hebt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:20
Ik heb dit probleem ook opeens sinds kort op Windows 7 x64. Toetsenbord staat gewoon op Nederlands met Verenigde Staten (internationaal). Ik krijg ook meteen 2 keer een quote (enkel of dubbel) als ik die knop indruk.

Iemand enig idee?

specs